אינטל תפסיק את ייצור המעבדים לכריית מטבעות קריפטו

החברה מוותרת על ייצור משפחת ה-Blockscale 100 - השבב הראשון שייצרה קבוצת המחשוב המותאם שלה, שנועד בעיקר לכריית מטבעות וירטואליים, וביטקוין בראשם ● היא תפסיק את ייצורם ואת ייצור המעבדים שהם בנויים עליהם

מבצעת שינויים במבנה החברה. אינטל.

אינטל החליטה להפסיק את הייצור של משפחת ה-Blockscale 100 – כך לפי דיווחים שפורסמו אתמול (ג') בתקשורת הטכנולוגית בעולם. מדובר בשבב יישומים ייעודי שאותו השיקה החברה בסוף יוני אשתקד. ה-Blockscale 100 היה השבב הראשון שייצרה קבוצת המחשוב המותאם של החברה, קבוצת ה-AXG, והוא נועד ליישומים שמתמקדים בעיקר בכרייה של מטבעות וירטואליים, וביטקוין בראשם.

בנוסף, החברה לא מתכוונת להמשיך ולייצר מעבדים שמתאימים לצרכים הללו, כך שנכון לעכשיו, אלא אם יתרחש משהו יוצא דופן, ה-ASIC המסוים הזה יורד מסדר יומה של החברה. עם זאת, אינטל מסרה שהיא מתכוונת להמשיך ולתמוך בלקוחות שרכשו את שבבי ה-Blockscale.

לא ברור עד כמה המהלך קשור לעזיבתו בחודש האחרון של ראג'ה קודארי, מי שעמד בראש חטיבת השבבים הגרפיים של אינטל ושהיה אחרי לפיתוח של כרטיסי ה-ARC, וגם עמד בראש הקבוצה שהניעה את פרויקט שבבי הכרייה. קודארי עזב את החברה לאחר חמש שנים.

יש לציין שאינטל לא אישרה שהיא יוצאת מהשוק הזה. לשאלות שהופנו אליה ענו דובריה בלקוניות כי "החברה תמשיך לעקוב אחרי השוק, בחיפוש אחר הזדמנויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים