אדובי תשלב AI בכלי הווידיאו והאודיו שלה לענן

המטרה של החברה היא להקל על היוצרים לשנות אלמנטים שונים בסרטונים שהם יוצרים מבלי שהם יידרשו לבצע אותם ידנית - וגם לעשות זאת באופן מהיר יותר

אדובי.

כחודש לאחר שנכנסה לתחום הבינה המלאכותית, אדובי הודיעה שהיא מתכוונת לשלב את הכלים החדשים שלה, שאותם היא מכנה באופן כללי Firefly, גם בכלי יצירת הווידיאו והאודיו שהיא מציעה תחת שירות "הענן היצירתי" שלה – Creative Cloud.

עם זאת, להבדיל מכלי ה-Firefly ששילבה החברה בתוכנות השונות ליצירת תכנים סטטיים, כולל תמונות, על פי התיאור של המשתמש, אדובי לא מתיימרת בינתיים ליצור סרטוני וידיאו לפי הנחיות טקסטואליות. המטרה של החברה היא להקל על היוצרים לשנות אלמנטים שונים בסרטונים שהם יוצרים מבלי שהם יידרשו לבצע אותם ידנית – וגם לעשות זאת באופן מהיר יותר.

העריכה של הסרטונים יכולה לכלול, לדוגמה, בקשות לשינויי גוונים בחלק מסוים של התמונה, או שינויים של האווירה והצבעים המתלווים אליה. המשתמשים יוכלו גם להוסיף כותרות ואלמנטים גרפיים אחרים לסרטונים באמצעות כמה מילים בודדות, וכן להוסיף מוזיקה ו/או אפקטים קוליים מבלי להידרש ליותר מהקלדת הנחיות.

יצוין שיש ב-Firefly שתי תכונות מתקדמות יותר, שיוצרי וידיאו יעריכו, כנראה: יצירת סטוריבורד על ידי שימוש בתסריט ויצירת בי-רול – חומרי גלם משניים שניתן לשלב בהפקה המלאה של הווידיאו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים