אישום: צילם ילדים וילדות באופן מיני – ופרסם את הסרטונים בדראקנט

הנאשם, בן 40 מאשקלון, צילם את הקטינים והקטינות כשהם עירומים ונוגעים באיברי המין שלהם, ובחלק מהמקרים פרסם את הסרטונים ברשת האפלה והעביר אותם לאחרים - כך לפי כתב האישום ● בין הקורבנות: הבן שלו

עוד מקרה של פדופיליה לכאורה באמצעות הרשת.

כתב אישום הוגש ביום ה' האחרון נגד בן 40 מאשקלון, באשמה שצילם תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של ילדים וילדות, ואף פרסם חלק מהחומרים בדארקנט.

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה את כתב האישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. עולה ממנו שהנאשם החזיק על גבי התקני זיכרון ומחשבים ניידים יותר מ-100 אלף תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של קטינים, ובעיקר של קטינות. בנוסף, "הוא נהג לעקוב אחרי קטינים וקטינות במרחב הציבורי, לרבות בחופי ים, בגני משחקים ובבתי ספר, וצילם אותם באמצעות מצלמה המאפשרת צילום מרחוק. כך, הוא צילם כ-10,000 תמונות וסרטונים המתמקדים באיבריהם האינטימיים של הקטינים והקטינות, לרבות כשהם בעירום חלקי או מלא. לאחר מכן, הנאשם נהג לצפות בסרטונים ובתמונות שצילם לצורך סיפוקו המיני".

עוד נטען בכתב האישום כי "הוא גלש ברשת האפלה, בפורומים ייעודיים שמטרתם הפצת תכנים פדופילים".

"בהזדמנויות רבות", נכתב, "צילם הנאשם תמונות וסרטונים של קטינים, ובעיקר קטינות, ישראליים במרחב הציבורי, לרבות בחוף הים ובגני משחקים ציבוריים, כשהם בעירום מלא, או חלקי, כך שניתן לחזות באיבריהם המוצנעים חשופים. הנאשם התמקד במהלך הצילומים באיבריהם האינטימיים של הקטינים והקטינות ובעיקר באיבר המין שלהם ובישבנם, באמצעות עדשת הזום של המצלמה, וזאת לצורך גירוי, סיפוק וביזוי מיניים".

בכתב האישום צוין ש-"התמונות והסרטונים שצילם הנאשם כללו, בין היתר, את התכנים הבאים: תמונות עירום חלקי או מלא של תינוקות ופעוטות; סרטונים של קטינה מטילה את מימיה, תוך התמקדות באיבר מינה החשוף; סרטון של קטין כבן 4 עירום לחלוטין עושה את צרכיו; סרטונים של קטינים וקטינות מתרחצים בברזים ציבוריים בחוף הים בעירום מלא וחלקי, תוך התמקדות באיבריהם המוצנעים; וסרטונים שבהם נחזית ילדה כבת 12 כשהיא יושבת בגן משחקים ציבורי בתנוחה שבה העקב שלה צמוד לאיבר מינה והיא מתחככת בו בתנועות שנחזות כאוננות, וכן, לעיתים נוגעת באיבר מינה ונשכבת על הדשא ונעה בתנועות אוננות, מביטה על איבר מינה ורואה שמכנסיה רטובים כתוצאה מהמעשה. במהלך הסרטון כולו הצילום מתמקד באיבר מינה של הקטינה ובישבנה, וכן מלווה כתוביות המתארות את מעשיה".

עוד נכתב כי "הנאשם אף הזמין כביכול את הצופים להגיב ולצפות בסרטוני עבר של הקטינה בקישורים מצורפים".

אחת הקורבנות של הנאשם הייתה ילדה בת 7, "לבושה במכנסיים קצרים בלבד, משחקת במזרקה בזמן שהנאשם מתמקד באיבר מינה ובישבנה לאורך הצילום. בשלב מסוים, הילדה פושטת את מכנסיה ונוגעת באיבר מינה, בזמן שהנאשם מתמקד באיבר מינה ובישבנה החשופים".

"הנאשם צילם את בנו הבכור בעירום חלקי ובתנוחה מינית"

במהלך התכתבות פרטית שקיים עם אחד המשתתפים בפורום בדארקנט, שלח הנאשם תמונות וסרטונים של קטינות שצילם במרחב הציבורי בעצמו, באמצעות הודעות מוצפנות. "התמונות והסרטונים ששלח פורסמו בפורום", נכתב, "כך שאלפי משתתפיו יכלו לצפות בהם". בנוסף, צוין, "בשתי הזדמנויות שונות הנאשם צילם את בנו הבכור, כבן 8, בעירום חלקי ובתנוחה מינית".

בשבוע שעבר נעצר החשוד (דאז, כיום הנאשם) בפדופיליה לחקירה על ידי המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת – יחידה 105 של להב 433. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, וכן שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, מעשה מגונה באדם ללא הסכמתו, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.

במקביל להגשת כתב האישום, מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו. במסגרת הבקשה נטען כי "הנאשם ניצל לרעה את מאפייניה של הרשת האפלה ודפדפן תור בפרט – במיומנות ובשיטתיות, וזאת לצורך הסוואת זהותו האמיתית ומתוך הבנה כי כל זמן שהוא פועל באמצעות דפדפן זה, יהיה קשה להתחקות אחר פעילותו גם בדיעבד". עוד צוין כי "הוא דאג להסתיר את מעשיו ממשפחתו בכך ששמר את המחשב והתקני הזיכרון ששימשו אותו לצורך שמירת התכנים ואיסופם ברכבו ולא בביתו, ואת חלקם שמר במחשב בבית אימו הקשישה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים