"המענה לאי הוודאות של התקופה – טיפול מעמיק ומושכל בנתונים"

"טיפול שכזה יביא יותר רוגע ו-'שכל' לארגונים בתקופה הסוערת – הן ברמה העולמית והן ברמה הארצית", אמר ירון בן שלוש, מנכ''ל סנואופלייק ישראל

ירון בן שלוש, מנכ''ל סנואופלייק ישראל.

"אנחנו נמצאים בתקופה סוערת – הן ברמה העולמית-כלכלית, עם אתגרים גיאו-פוליטיים, והן ברמה המקומית-ארצית. המאפיין המרכזי של התקופה הוא אי ודאות. ניתן לתת מענה לאי הוודאות הזאת על ידי טיפול מעמיק ומושכל יותר בנתונים – מה שיביא יותר רוגע ו-'שכל' לארגונים", כך אמר ירון בן שלוש, מנכ"ל סנואופלייק ישראל.

בן שלוש דיבר בפתח כנס שערך הסניף הישראלי של חברת הדאטה הענן. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נשא את הכותרת Data For Breakfast (נתונים לארוחת בוקר) והוא נערך היום (ג') באולם יורדי הסירה בתל אביב, בהשתתפות נציגים ממאות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

הוא אמר כי "ארגונים צריכים להפיק יותר ערך מהנתונים שנמצאים במערכות שלהם. הם נדרשים לענני נתונים, בעלי יכולת גידול, שיאפשרו ממשל IT, טיפול מאובטח בדאטה והלימה לרגולציות. זאת, לטובת קבלת חוויה אחודה, כאשר לא משנה היכן המידע ממוקם".

לדבריו, "האתגר שעומד בפני מדעני הנתונים הוא להכין, לאסוף, לשנע ולאבטח אותם, לפני שהם מוכנסים לטיפול בנתונים. מחקרים מעלים ש-66% מהזמן ומהמשאבים של מדעני הנתונים נגזלים לטובת האיתור, האיגום וההכנה שלהם, עוד לפני שהם עובדים איתם. היעד שלנו הוא לצמצם את בזבוז המשאבים שכרוך בפרויקטים המורכבים של הבינה המלאכותית".

"העדות לחשיבות הטיפול בנתונים בענן – צמיחת הסניף הישראלי של סנואופלייק"

בן שלוש הוסיף כי "העדות לחשיבות הטיפול בנתונים בענן היא הגידול שאותו חווה הסניף המקומי של סנואופלייק: צמחנו בהיקף של 100%, בכוח האדם שלנו בשנה החולפת".

"הפלטפורמה שלנו", אמר, "מאפשרת לעשות עם הנתונים כל מה שרוצים – ובמקום אחד. היא מסייעת להניע את עומסי הנתונים בדרך קלה, תוך ניצול משאבים רבים ביעילות, גם כשנדרש לעבוד מול ריבוי עומסים ומשתמשים מרובים. אנחנו מספקים לטובת הטיפול בנתונים פלטפורמה גמישה, עם יכולות מחשוב ואחסון לפי דרישה. המערכת מפשטת את אופן ניהול והנגשת הדאטה לצרכנים באופן נרחב, ומנהלת מגוון של משימות לעבודה עם הדטה, על גבי פלטפורמה אחידה. כך סנואופלייק עונה לאתגר הפשטות – החשוב מכל".

"במדד שביעות הרצון של הלקוחות, Net Promoter Score, הציון הממוצע בתעשייה עומד על 24, ואילו הציון שלנו גדול פי שלושה – 72. זו עדות משמעותית מבחינתנו, כי היא משקפת את מערכת היחסים העמוקה שלנו עם הלקוחות", ציין בן שלוש.

הוא סיים באומרו כי "סנואופלייק רואה חשיבות רבה בשוק הישראלי ומתכוונת להשקיע רבות בהרחבת הפעילות בארץ. ישראל היא מקום מרכזי לשיתופי פעולה טכנולוגיים. באחרונה ביצעה זרוע ההשקעות של החברה השקעה משמעותית בסטארט-אפ ישראלי. אנחנו חווים פה צמיחה ומתכוונים להגביר את הנוכחות שלנו בשוק צומח זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים