מנורה הטמיעה את פתרון ניהול ותפעול הקוברנטיס של VMware

פתרון Kubernetes Grid VMware Tanzu של VMware הוטמע בחברה בפרויקט שהיקפו מאות אלפי ש' ● יניב כץ, מנהל תחום תשתיות טכנולוגיות במנורה מבטחים: "אנחנו פועלים בשוק תחרותי ונדרשים ליעילות גבוהה ומקצועיות"

יניב כץ, מנהל תחום תשתיות טכנולוגיות, מנורה מבטחים.

מנורה מבטחים, מקבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל, הטמיעה לאחרונה את פתרון Kubernetes Grid VMware Tanzu. זאת כחלק מהמסע למודרניזציה שעברה החברה בזמן האחרון.

הפרויקט, אשר מסתיים בימים אלו, נעשה ללא אינטגרטור, בחברת מנורה על ידי צוות המחשוב, בליווי מומחי VMware. היקפו הכספי מוערך מאות אלפי שקלים.

הפתרון יספק מענה למאות המפתחים של מנורה מבטחים בפיתוח ובמודרניזציה של האפליקציות העסקיות, אותן היא מציעה לסוכני החברה וללקוחותיה. כיום רצים בחברה על קוברנטיס מאות שירותים שונים.

מנורה מבטחים

מנורה מבטחים

יניב כץ, מנהל תחום תשתיות טכנולוגיות, במנורה מבטחים: "אחד התהליכים המרכזיים שהובלנו בשנתיים האחרונות היה אימוץ טכנולוגיות חדשניות, המאפשרות הנגשת תהליכים דיגיטליים פשוטים ויעילים. אנחנו פועלים בשוק תחרותי ונדרשים ליעילות גבוהה ומקצועיות. הפרויקט שביצענו יחד עם חברת VMware מאפשר לנו להמשיך להיות תחרותיים, יעילים ובטוחים".

פתרון VMware Tanzu מאפשר לארגון חוויית צריכה פשוטה, שזהה לחוויית הצריכה בענן – וללא התחייבות ליצרן מסוים. בנוסף, הפתרון מקנה למנורה מבטחים את היכולת להיות מוכנים לענן ואף לבצע את המעבר העתידי לענן היברידי.

אייל לוי, מנהל צוות DevOps במנורה מבטחים, הרחיב: "במהלך הפרויקט ביקשנו להאיץ מעבר ממערכות מונוליטיות והעברתם ליחידות קטנות ועצמאיות (Microservices). בחרנו בפתרוןVMware Tanzu  בשל הקלות התפעולית שהוא מציע עבור יצירה, שדרוג, הרחבות ואישוש אוטומטי של אשכולות הקוברנטיס. ייצרנו ענן פרטי עם אפשרות לספק למפתחים Kubernetes Cluster, Load Balancer או PVC, דרך הפלטפורמה – ללא צורך בהתערבות של צוותים שונים, מה שמייעל את התהליכים הארגוניים ומאיץ את תהליכי הפיתוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים