צוות השיווק של KLA וגמלאיות ביבנה אפו עוגיות

למעלה מ- 200 עובדי KLA ישראל צפויים להתנדב במהלך חודש המעשים הטובים אשר חל בימים אלו בארץ

צוות השיווק של KLA אופה עוגיות עם גמלאיות ביבנה.

יום המעשים הטובים הפך זה מכבר לחודש המעשים הטובים. ב-KLA ישראל התחילו את סבב ההתנדבות הראשון כבר ב-12 במרץ ופעילותם צפויה להימשך עד ה-4 באפריל.

הפעילות נחלקת השנה לשלושה תחומים מרכזיים: אנשים, סביבה ומזון, כאשר בכל קטגוריה ניתן למצוא שורה ארוכה של גופים ואופני התנדבות, כגון: מועדוניות של גמלאים, ניצולי שואה, מעון רווחה, מעון יום שיקומי, הוסטלים, ניקוי נחל עמוד ופארק כרמל, פרויקטי צביעה ודקורציה ועוד. העובדים מוזמנים להירשם לפעילות אחת או יותר, לפי תחומי העניין והמועדים שמתאימים להם.

הכינו יחד מסגרות מסוגננות לשיבוץ התמונות. עובדי KLA ישראל והגמלאיות מיבנה.

הכינו יחד מסגרות מסוגננות לשיבוץ התמונות. עובדי KLA ישראל והגמלאיות מיבנה. צילום: KLA

ביקור צוות השיווק במועדון הגמלאיות ביבנה

אחת מפעילויות ההתנדבות המלבבות שהתקיימה באחרונה היא הביקור של צוות השיווק במועדון גמלאיות ביבנה. צוות השיווק של החברה הגיע למועדונית למספר שעות ויחד אפו עוגיות ריבה ועוגיות מרוקאיות, במטרה שאותן יעניקו הגמלאיות לילדי הגן המבקרים אותן באופן קבוע. בנוסף, הכינו יחד מסגרות מסוגננות לשיבוץ התמונות של כל אחת ואחת מהן, אותן יעניקו לילדים, יחד עם העוגיות.

"הייתה פעילות מהנה ומרחיבת לב", סיפרה שני ויסמן, מנהלת התוכן ויחסי ציבור של KLA. "שמחתי לגלות מועדון גמלאיות תוסס ומלא חיים, והתרשמתי מהנשים שספרו כי רק בלחץ המשפחה הגיעו למועדונית לראשונה, ואילו היום הן לא מוכנות לפספס אפילו מפגש אחד. תחושת הקהילתיות והערבות ההדדית שינתה להן לגמרי את החיים".

"חשוב לנו להשתתף בפעילויות משמעותיות בקהילה. כך, במקרה זה, יצרנו שרשרת נתינה, מאיתנו לגמלאיות, מהן לילדי הגן וחוזר חלילה", אמרה שירה זלמנוביץ', מנהלת הרווחה של KLA ישראל. "משנה לשנה מספר המתנדבים שלנו גדל ואני מעריכה כי השנה למעלה מ-200 עובדים יצאו לפעילויות התנדבות במהלך החודש. מגוון פעילויות ההתנדבות של חודש המעשים הטובים מצטרף לפעילות של מעורבות חברתית שאנו מבצעים לאורך כל השנה, במגוון תחומים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים