למען הסביבה: עובדי היטאצ'י ונטרה ישראל התנדבו לניקוי חופים

העובדים קיימו את פעילות ניקוי החופים המודרכת בשיתוף עם עמותת EcoOcean, הפועלת מזה כ-20 שנה למען קידום שמירת הסביבה החופית והימית בישראל, באמצעות מחקר, חינוך ופעילות קהילתית נרחבת

צוות היטאצ'י ונטרה ישראל בפעילות ניקוי חוף געש

הסניף הישראלי של היטאצ'י ונטרה – חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, המתמחה בפתרונות תשתית, ניהול נתונים וניתוח דיגיטליים – קיים באחרונה יום התנדבות, אשר כלל פעילות ניקוי חופים מודרכת לעובדים, בשיתוף עם עמותת EcoOcean. במהלך הפעילות, אשר התקיימה בחוף געש, העובדים שמעו הרצאה בנושא "אדם וים", שהתמקדה בבעיית הפסולת והזיהום בחופי ישראל, אותה העביר רזיאל אלקבץ מ-EcoOcean, ואחריה, החלו בתהליך ניקוי החוף.

עובדי היטאצ'י ונטרה ישראל מנקים את חוף געש.

עובדי היטאצ'י ונטרה ישראל מנקים את חוף געש. צילום: יח"צ

EcoOcean פועלת מזה כ-20 שנה למען קידום שמירת הסביבה החופית והימית בישראל, באמצעות מחקר, חינוך ופעילות קהילתית נרחבת. העמותה הוקמה על ידי משפחת וייל בשיתוף עם קבוצה של מדעני סביבה ימית מובילים בישראל.

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל.

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: יח"צ

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל: "אני גאה לראות פעם אחר פעם את ההירתמות המוחלטת של כל עובדי הסניף הישראלי של היטאצ'י ונטרה לפעילות התנדבות ותרומה לקהילה. אני רוצה להודות לעמית און, המשמשת כאנליסטית מכירות בחברה, על היוזמה החשובה. אנו בהיטאצ'י ונטרה בכלל – ובסניף הישראלי בפרט – מעודדים את עובדינו ליזום ולקחת חלק פעיל בעשייה החברתית, המהווה חלק חשוב מפעילות החברה בכל רחבי העולם".  

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים