יום האישה הבינלאומי 2023

כוח נשי: חברת הסייבר סילברפורט מינתה שתי מנהלות בכירות

החברה, בה שיעור הנשים בצוות ההנהלה הבכיר מגיע ל-50%, הודיעה על מינויין של אירנה מידן לסמנכ"לית כספים בכירה (CFO) ושל רויטל ארוניס לסמנכ"לית ניהול המוצר שלה

מימין לשמאל: רויטל ארוניס, סמנכ"לית ניהול המוצר, ואירנה מידן, סמנכ"לית כספים בכירה (CFO), סילברפורט.

חברת הסייבר סילברפורט (Silverfort) – המפתחת פלטפורמת הגנה רב-שלבית על ארגונים מפני גניבת זהויות באמצעות גישה מאובטחת לכלל המשאבים הארגוניים – הודיעה היום (ד') על מינוי שתי מנהלות בכירות: אירנה מידן מונתה לסמנכ"לית הכספים (CFO) ורויטל ארוניס מונתה לסמנכ"לית ניהול המוצר (VP Product) בחברה.

לפי סילברפורט, מינויים אלה מגיעים בעקבות הצמיחה המשמעותית שחוותה החברה בשנה האחרונה ומעידים גם על מסירותה של החברה לגיוון בכוח האדם.

רק בשנה האחרונה קידמה החברה עשרות נשים לתפקידים ניהוליים, כאשר אחוז הנשים בחברה מהווה כ-40% מכלל התפקידים הניהוליים ו-50% מצוות ההנהלה הבכיר – נתונים משמחים שמתפרסמים בדיוק היום, ביום האישה הבינלאומי 2023,  

"שמח לראות נשים ממלאות חצי מכלל התפקידים הבכירים בחברה"

מידן – בעלת תואר M.A בכלכלה ומימון מהאוניברסיטה העברית בירושלים – מגיעה עם מעל 20 שנות ניסיון בתחום הפיננסים והכספים, כלכלה, מימון תאגידי, ניהול סיכונים וניהול עסקי, הן בארגונים בינלאומיים והן בחברות סטארט-אפ. לפני הצטרפותה לסילברפורט מילאה שורת תפקידים בתחום בחברות שונות בניהן: אלוט תקשורת, Hedgewiz, חיסונים פיננסיים, AIG ובנק ישראל. בשלוש השנים האחרונות בנתה מידן את צוות הכספים של החברה, וכעת היא תהפוך לסמנכ"לית בכירה ותוביל את החברה לשלב הבא של צמיחתה. 

ארוניס – בעלת תואר ראשון במדעי המחשב ופסיכולוגיה מאוניברסיטת תל אביב – מגיעה עם יותר מ-15 שנות ניסיון בעולם הטכנולוגי. היא החלה את הקריירה שלה ביחידת 8200 ועבדה במספר סטארט-אפים בתחום הסייבר. בשלוש השנים האחרונות הקימה את צוות המוצר בסילברפורט וכסמנכ"לית היא תנהל את המחלקה כולה, ותמשיך להוביל את בניית הפלטפורמה הייחודית של החברה, כולל הרחבתה ליכולות חדשות ומתקדמות בתחום ההגנה על זהויות.

הד קובץ, מנכ"ל ומייסד סילברפורט: "אירנה ורויטל הן מנהלות מוכשרות ומעוררות השראה, בעלות ניסיון רב בתחומן, ואני מאמין שהן המתאימות ביותר לשמש בתפקידי המפתח האלה ולעזור לנו להמשיך ולבנות את אחת החברות המבטיחות ביותר בשוק הסייבר העולמי. בנוסף, אני שמח לראות נשים ממלאות חצי מכלל התפקידים הבכירים בחברה, ומאחל שהדבר יהפוך למראה שגרתי בתעשיית הסייבר, וההיי-טק בכלל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים