עוד ועוד כיבושים: ChatGPT משולב ב-סלאק

כלי ה-AI המאוד מתקדם מבית OpenAI - שכבר משולב בשלל שירותים של מיקרוסופט ועובד גם עצמאית לתועלת משתמשים רבים - יסייע כעת גם במשימות פנים-ארגוניות

משולב ב-סלאק. ChatGPT.

הצ'אטבוט ChatGPT של OpenAI כובש עוד חזית. סיילספורס, בהודעה משותפת עם OpenAI, סיפרה כי הכלי החדש שזוכה לפרסום כל כך רב ישולב גם בסלאק (Slack), תוכנת שיתוף הפעולה העסקית. השימוש ב-ChatGPT יהיה בדמות שלבים שונים לסיוע בעבודה הארגונית המשותפת, וכן ככלי שיחה, במטרה לייעל את תזרימי העבודה הפנימיים.

לפי מחקר שסיילספורס ערכה, ההערכה היא שבינה מלאכותית מחוללת תוכן יכולה לנצל דטה ארגונית כדי לשפר את יעילות העבודה, ולפשט את העבודה עבור ה-IT. בחברה מספרים כדי השילוב של הנתונים הקיימים בסלאק עם הבינה המתקדמת של ChatGPT, "יסייע ללקוחות לקבל את המידע שהם זקוקים לו כדי להתקדם מהר יותר במטלות שעומדות לפניהם".

השימוש בכלי ה-AI המתקדם הזה בסלאק יבוא לידי ביטוי ביכולות כמו יצירת תקצירים לשיחות, סיוע במחקר וכתיבה ועריכה של הודעות חדשות. במטרה לשמור על פרטיות, ChatGPT לא יוכל להשתמש במידע השמור בסלאק כדי לאמן עצמו, ולפי OpenAI היא מבטיחה שהוא יהיה מאובטח לשימוש מיום אפס.

למעשה החברה בחנה את השילוב בסלאק על עצמה כדי ליצור קשר פנימי, וגם עם לקוחות. "אפליקציית ChatGPT עבור סלאק משלבת עמוקות את העוצמה של המודולים הגדולים של השפה החדשניים של OpenAI בממשק השיחה של סלאק", אמר נוח דיסיי וייס, ה-CPO של סלאק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים