אפל מציעה את אאוטלוק בחינם למקינטוש

משתמשים המעוניינים בכך יכולים כבר כעת להוריד אותה מחנות האפליקציות של המקינטוש, ואין כל צורך ברישום, רישיון או חשבון ב-Microsoft 365

אאוטלוק בחינם למק.

מיקרוסופט הכריזה על גרסה חדשה של אפליקציית הדואר שלה אאוטלוק עבור סביבת המקינטוש של אפל. הגרסה החדשה מציעה שני שינויים משמעותיים – הראשון הוא שהיא נוצרה מחדש כדי לספק תמיכה טבעית במעבדים שאפל מייצרת בעצמה לטובת עצמה, מעבדי משפחת ה-M. השינוי המשמעותי כנראה מעניין יותר כי הוא אומר שמעתה האפליקציה מוצעת לגמרי בחינם.

משתמשים שרוצים בכך יכולים כבר להוריד אותה מחנות האפליקציות של המקינטוש, ואין כל צורך ברישום, רישיון או חשבון ב-Microsoft 365.

מעבר לתמיכה בחשבונות באתר הרשת של שירות הדואר שלה Outlook.com, המשתמשים יוכלו להשתמש בגרסה גם עבור חשבונות ג'ימייל מבית גוגל, חשבונות יאהו ולמעשה עבור כל חשבון בכל ספקית שירותי דואר אלקטרוני שתומכת ב-IMAP. ודרך אגב, בכלל התמיכה הטבעית, גם חשבון ב-iCloud.

מעבר לכך, אאוטלוק בגרסה החדשה שלה תומכת ביותר ווידג'טים שנתין להציב על שולחן העבודה, כולל מעקב אחר היומן, קבלת התרעות שוטפות לגבי כניסות של הודעות דואר חדשות וכדומה.

עוד היבט נוסף הוא סנכרון מלא עם האפליקציה בגרסת ה-iOS שלה. זה אומר שניתן יהיה למשל להתחיל לכתוב הודעת דואר חדשה ב-iPhone ואז לעבור למחשב ולהמשיך את כתיבה בדיוק מאותה נקודה, כאילו מדובר בשני מסכים של אותו מחשב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים