"הביזנס עבר לדיגיטל על מלא"

דודי דביר, סמנכ''ל מכירות ב-נספרו: "ארגונים עם 100% שקיפות וידע בדיגיטל שלהם - יובילו את השוק" ● "שהטכנולוגיה כבר בשלה וזמינה - ופועלת בעשרות ארגונים גדולים בישראל"

דודי דביר, סמנכ''ל מכירות, נספרו.

"כל ארגון מודרני מבין כיום את חשיבות העולם הדיגיטלי – המשמש כחלק מרכזי, ולפעמים עיקרי, בפלטפורמת עשיית העסקים שלו. למרות זאת, ארגונים רבים לא יודעים לנתח ב-100% איך העסקים שלהם מתנהלים בדיגיטל ולהפיק בקלות את התובנות הנדרשות לשיפור כושר התחרות שלהם. הבשורה היא שהטכנולוגיה כבר בשלה וזמינה – ופועלת בעשרות ארגונים גדולים בישראל", כך אמר דודי דביר, סמנכ"ל מכירות, נספרו (NessPRO).

לדברי דביר, "קבוצת פתרונות התוכנה של נס מבית חילן היא אקסוגנית (חיצונית) במובנים רבים ל-נס: אנו מונים יותר ממאתיים מומחי IT, המתמקדים בחדשנות טכנולוגית כמנוף לחדשנות התפעולית. לצד החדשנות, אנו שמים דגש על ערך עסקי, מבוסס טכנולוגיה. בהיבט העסקי, אין טכנולוגיה שהיא 'מידה אחת' שמתאימה לכולם. אנו מייצגים בישראל עשרות חברות מוצר מחו"ל ומישראל, שבחרו שלא לפתוח סניף בארץ, כמו גם חברות ישראליות, שמוכוונות חו"ל, ואנחנו מרכזים עבורן את הפעילות המקומית".

"האתגר הראשון המצוי לפתח המנמ"ר.ית, הוא הגנת הסייבר", הסביר דביר. "היקף האיומים על ארגונים גדל בלא הרף, כמות ואיכות המתקפות – אדירות. עלות מתקפה על הארגון לא מסתכמת רק בנזקי ההשבתה, אלא נמשכת בפגיעה במוניטין שלו ועוד. מנגד, כוח האדם החסר בתחום ועלויות רישוי התוכנה הגדולות מחייבים כל מנהל להפנים שהגנת הסייבר דורשת תעדוף מושכל של הקצאת המשאבים התקציביים. אתגרים נוספים הם בעולמות ניהול התוכן הארגוני, ובעולם הפיתוח המאובטח".

NessPRO

NessPRO

"זיהוי פתרונות טכנולוגיים חדשניים זה ב-DNA שלנו"

"לטובת המענה שלנו בעולם הדיגיטל", ציין, "הקמנו מרכז דיגיטל, במסגרתו אנו מציעים לארגונים את הפתרון המרכזי שלנו לתחום: גלאס בוקס (GlassBox). הפתרון מספק 'עיניים ושכל' על כל מה שקורה בערוצי הדיגיטל, תוך הקלטה של תעבורת הסשנים והתנהגות הלקוחות בכל רגע נתון – מי נטש את מסע הלקוח, מתי ולמה, ועוד עשרות תובנות עסקיות. הפתרון מנתח את כלל הנתונים, ועל בסיסו מפיק תובנות המניעות לפעולה במגוון מוקדים בארגון. בתחום זה יש לנו עשרות לקוחות ענק בישראל".

"בעולם הגנת הסייבר", המשיך ואמר דביר, "הקמנו מרכז התמחות עם מגוון פתרונות, העונה לשני אתגרים בסייבר: הגידול בהיקף האיומים, והמחסור בכוח אדם מקצועי ובתקציבים. המרכז מטפל בכמה פתרונות סייבר, ואני מעריך שהשנה נכפיל את היקף הנציגויות. עוד הקמנו את סייבר קונטרול, בניהול אלעזר בירו, המעניק שירותים מנוהלים לתפעול וניהול אירועי סייבר (SIEM/SOC). שניהם מוצעים כשירות סביב השעון, לצד שירותי תגובה מהירים, שירותי מודיעין איומים וניהול האבטחה בשרשרת האספקה, גם הוא כ-שירות מנוהל. נדב טובול, ה-CTO של המרכז, עורך להנהלות הדמיות של מתקפות סייבר, וכחלק מהשירות, ממפה את שכבות האבטחה תוך תיעדוף של הטיפול בהן. כך הוא מסייע לארגונים לא רק להיות מאובטחים, אלא גם להלום לרגולציות השונות.

עוד אנו מציעים לארגונים את נוניים (Noname Security), לטובת אבטחת ממשקי תכנות יישומים ומניעת הונאות והשבתות; ואת סייפבריץ' (Safebreach), המפתחת פלטפורמה להדמיות של תקיפה וחדירות סייבר לארגונים".

"בעולם ניהול התוכן הארגוני (EIM)", הוסיף דביר, "הקמנו מרכז ידע במסגרתו אנו מייצגים בארץ את אופן טקסט (OpenText). זו פיתחה פלטפורמה לניהול התוכן הארגוני, בדגש על ארגונים עתירי תוכן. המערכת חושפת ומגשרת בין איי תוכן חבויים, הנמצאים באפליקציות השונות, ומתיכה את כלל המידע לטובת תובנות המניבות ערכים עסקיים ושיפור כושר התחרות הארגוני. כך, אנו מציעים תשתית מנוהלת ומאובטחת לתחום ויש לנו בארץ מאות לקוחות. עוד אנו מייצגים בישראל את דרופבוקס (Dropbox), שהצטרפה אלינו ממש באחרונה באופן בלעדי. היא פיתחה מערכת שלמה לארגונים, עם פתרון מוכלל לאחסון, ניהול ושיתוף תוכן בתצורת SaaS. מרכז ידע נוסף הוא לתחום ה-DevOps, המספק פתרונות לעולם הפיתוח המאובטח, ויש לנו קשת פתרונות רחבה לנושא, שתופס תאוצה כיום יותר ויותר".

"2022 הייתה שנת פריצת דרך עבורנו", סיכם דביר, "והשנה אנו שואפים להכפיל את היקף הלקוחות החדשים: זיהוי פתרונות טכנולוגיים חדשניים זה ב-DNA שלנו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמיר גימל

    ארגונים עם 100% שקיפות וידע בדיגיטל שלהם - יובילו את השוק

אירועים קרובים