חילן רוכשת את חשבשבת תמורת 210 מיליון שקלים

חשבשבת, החברה המאוד וותיקה המתמחה בתחום הנהלת החשבונות, מעסיקה כיום כ-200 עובדים במרכזי פיתוח ותמיכה ברחבי הארץ ולקוחותיה כוללים עסקים מכל ענפי המשק, ארגונים וקיבוצים

אבי באום, יו"ר קבוצת חילן.

חילן ממשיכה לגדול לרוחב, והיום (א') הודיעה שהיא רוכשת את חברת חשבשבת, אשר עוסקת בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים בתחום הנהלת החשבונות, ניהול פיננסים, ניהול מלאי ותכנון משאבי ארגון (ERP). שווי הרכישה 210 מיליון שקל.

חשבשבת מעסיקה כ-200 עובדים במרכזי פיתוח ותמיכה ברחבי הארץ. לקוחותיה כוללים עסקים מכל ענפי המשק, ארגונים וקיבוצים.

לחשבשבת נתח משמעותי בשוק ה-ERP, והיא ביצעה עשרות אלפי התקנות, רובן בארץ. באחרונה החלה במגמת הרחבת הפעילות לחו"ל, עם תוכנת חשבשבת WEB. 

תוכנת ה-ERP של חשבשבת כוללת אלגוריתמים מתקדמים בחקר ביצועים, בלמידת מכונה, בחיפוש פונטי משוכלל ובהתאמות בנק אוטומטיות בקומבינטוריקה.

מנכ"ל החברה משנת 2019 הוא פרופ' אסף אברהמי, מומחה בתחום חקר ביצועים, המשמש פרופסור אורח בטכניון. בשנתיים שבהן הוא מכהן כמנכ"ל החברה, הרחיב אברהמי את פעילות החברה והעשיר את הפתרונות המוצעים על ידה לעסקים.

פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת. צילום: ינאי יחיאל

פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת. צילום: ינאי יחיאל

לנרכשת מחזור מכירות שנתי של כ-58 מיליון שקל

בעלי החברה ומייסדיה, רחל וד"ר אברהם מידן, הקימו את החברה בשנת 1983, והפכו אותה למובילת שוק בתחומה.

הבחירה בחילן נעשתה בזכות היותה חברה המתמחה בפתרונות מחשוב, עם זיקה לפעילותה של חשבשבת. הרכישה תאפשר לחשבשבת להרחיב את סל הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה. 

לחשבשבת עשרות אלפי לקוחות ומחזור המכירות השנתי שלה עומד על כ-58 מיליון שקל.

במועד השלמת העסקה תרכוש חילן את מלוא מניות חשבשבת, את מלוא זכויות הקניין בתוכנות חשבשבת וכן תעביר אליה את העובדים. פעילות החברה תישאר עצמאית, וכמנכ"ל החברה ימשיך לכהן פרופ' אברהמי. השלמת העסקה צפויה עד ליום ה-1 בינואר 2022 וכפופה לתנאים מתלים מקובלים.

פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת: "אנו שמחים להצטרף לקבוצת חילן, שמובילה את שוק המחשוב הישראלי. ההצטרפות לקבוצה תאפשר לחברת חשבשבת ולעובדיה להמשיך להתפתח ולצמוח, ולבסס את מעמדה כמובילה בשוק פתרונות ה-ERP, בכדי להמשיך ולספק פתרונות מתקדמים, איכותיים ויעילים ושירות מצטיין לעשרות אלפי הארגונים שמשתמשים במערכת לניהול הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים