חדש בלינקדאין: שוק שירותים להעסקת פרילנסרים

עד כה הייתה הפלטפורמה רשת חברתית באוריינטציה עסקית שחלק ארי בפעילות בה היה גיוס עובדים, כעת - אחרי פיילוט שנערך בחודשים האחרונים - היא תוכל לסייע גם לפרינסרים להתפרנס

זה כן למשחקים. לינקדאין.

לינקדאין – הרשת החברתית העסקית – ההשיקה את Service Marketplace – שוק השירותים שלה, והוא פתוח לכולם כעת, כך דיווח אתר TechCrunch.

הזירה עתידה להתאים לפרילנסרים עבודות הולמות, ולחבר אליהם לקוחות, והיא תתחרה מול Fiverr International – זירת מסחר גלובלית מקוונת, שמתווכת מתן שירותים – ו-Upwork – שנחשבה עד היום כנראה לפלטפורמה הבולטת בעבור חיבור פרילנסרים ללקוחות ופרויקטים.

הפלטפורמה החדשה ממוקדת הקריירה של לינקדאין מתכוונת להיכנס לשוק קטן אך צומח עבור אתרים המחברים בעיקר נותני שירותי פרילנס כמו מפתחי אפליקציות, רואי חשבון, מעצבי תוכנה ומומחי שיווק – עם עסקים או אנשים שרוצים את השירותים שלהם.

דף שירותים של פרילנס בלינקדאין.

דף שירותים של פרילנס בלינקדאין. צילום: לינקדאין

הצלחה מוכחת בהווה וצפי לכזו גם בעתיד

לפי TechCrunch, ה-Service Marketplace הושק כפיילוט השנה בגרסת בטא וכבר צבר שני מיליון משתמשים. עוד קודם לכן, באוגוסט, השיקה לינקדאין בשקט את דפי השירות שלה (LinkedIn Service Pages), שככל הנראה היוו תצוגה מקדימה של פלטפורמת השוק החדשה. עם Pages יכול כל משתמש ליצור דף שירות משלו כעת, ואז לייבא אותו ישירות ל-Marketplace.

ההכנסות של לינקדאין עלו ב-42% משנה לשנה ברבעון הראשון הפיסקאלי שלה, ל-3.14 מיליארד דולר – מה שמהווה עלייה של 39% – על פי דו"ח הרווחים של מיקרוסופט, החברה שהשירות בבעלותה מאז 2017. הדו"ח פורסם ביום ג'. הרבעון הפיסקאלי הראשון של החברה הסתיים ב-30 בספטמבר.

ללינקדאין יש כעת כמעט 800 מיליון חברים, והיא הפכה ברבות השנים לפלטפורמה המשמשת מגייסים לאיתור טאלנטים ועובדים אופציונאליים.

סמנכ"לית הכספים של מיקרוסופט, איימי הוד, לא הזכירה את שוק השירותים בשיחה שקיימה עם משקיעים השבוע אך עם זאת היא דיווחה ששוק עבודה חזק והמשך מעורבות בפלטפורמת לינקדאין אמורים להביא לצמיחה בהכנסות בטווח של 30% ברבעון השני הפיסקאלי של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים