"בזכות תשתיות תקשורת חכמות ישראל חוזרת להיות טבורו של העולם"

שר התקשורת, יועז הנדל, פנה לקראת ועידת הפסגה של ה-IT מבית אנשים ומחשבים לסמנכ"לי הטכנולוגיות ואמר: "אתם מחברים את מה שאנחנו עושים למגזרי המשק ומייצרים את האקו-סיסטם של תעשיית ההיי-טק והחברה הישראלית"

שר התקשורת, יועז הנדל

"מדינת ישראל חוזרת להיות טבורו של העולם בזכות תשתיות התקשורת המתקדמות שלה והכבלים התת ימיים, שמחברים אותנו עם כל העולם", כך אמר שר התקשורת, יועז הנדל, לאנשים ומחשבים.

השר הנדל ידבר בוועידת הפסגה המרכזית של ענף ה-IT מבית אנשים ומחשבים, שתתקיים ביום א' הקרוב במרכז הכנסים לאגו בראשון לציון. בוועידה צפויים להשתתף מאות אנשים והיא תארח כמה עשרות מרצים וחמישה מושבים מקצועיים, לצד תערוכה גדולה של ספקי הפתרונות לענף.

לדברי שר התקשורת, "אנחנו שואפים שכל אזרח יהיה בבית 1 ג'יגה של תקשורת אינטרנט, כדי שיוכל לעבוד מרחוק ולבצע פעולות רבות בתחום השירותים הדיגיטליים. אנחנו צריכים להשקיע זמן גם ברגולציה, וגם לוודא שתשתיות הדור החמישי, ועוד מעט הדור השישי, יהיו בכל מקום – במיוחד בפריפריה, שם הכדאיות הכלכלית של החברות קטנה יותר, אבל יש שם כדאיות לאומית, שהיא לא פחות חשובה".

הנדל פנה למשתתפי הוועידה ואמר: "אתם, סמנכ"לי הטכנולוגיות, שעוסקים בנושא יום יום, מחברים את כל מה שאנחנו עושים לכל מגזרי המשק ומייצרים את האקו-סיסטם של תעשיית ההיי-טק והחברה הישראלית. אנחנו משקיעים היום כדי שנהיה מוכנים לדור העתיד של מחר".

אחד המסלולים שיתקיימו לאחר המליאה המרכזית (שבה השר הנדל ידבר) יעסוק בתקשוב הממשלתי. בין המשתתפים במסלול, שאותו ינחה ד"ר נחמן אורון, תהיה שושי בן אהרון, מנמ"רית משרד התקשורת. בדבריה היא תעסוק בהיערכות המשרד למכרז הענן הממשלתי נימבוס, בפרויקט החלפת כל תשתיות המחשוב של המשרד ובתוכניות לעתיד.

האירוע מתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות באותו היום. להרשמה לאירוע לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים