צפו: השיר החדש של נגה ארז – בשיתוף אמדוקס

ארז התפרסמה בשנים האחרונות כמבצעת ויוצרת של מוזיקת ראפ-פופ אלקטרונית ועכשווית, לרוב פורצת דרך ממש, וזכתה להערכה גבוהה מבכירי היוצרים כיום

שיתוף פעולה עם אמדוקס. נגה ארז. צילום: עדי אורני

ענקית הטכנולוגיה אמדוקס והמוזיקאית היוצרת הישראלית הבינלאומית נגה ארז השיקו היום (ד') שיר חדש בשם "The A in amazing", שארז יצרה במיוחד לכבוד המהלך. השיר הקצרצר וכל הנלווה לו הם לדברי אמדוקס תוצר של מחשבה רבה והפקה בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים, ויחד עם הקליפ שלו הוא יופץ בכל הפלטפורמות הגלובליות, כקידום לאמדוקס אך זאת מבלי לציין מפורשות את שמה בתוכו.

ארז התפרסמה בשנים האחרונות כמבצעת ויוצרת של מוזיקת ראפ-פופ אלקטרונית ועכשווית, לרוב פורצת דרך ממש. היא זכתה להערכה גבוהה מבכירי היוצרים כיום, למשל מבילי אייליש, אחת היוצרות והזמרות המפורסמות ביותר בעולם נכון לעכשיו. ארז גם הופיעה בתכנית הלייט-נייט של ג'ימי קימל, ונראה שהיא הולכת והופכת לשם דבר בקנה מידה גלובלי. בימים אלו היא מצויה בטור הופעות בארה"ב.

למעשה ארז גם שרה, גם כותבת את המילים וגם מלחינה את מרבית יצירותיה, יחד עם בן זוגה אורי רוסו. היא נחשבת כראפרית מוכשרת וגם כמפיקת מוזיקלית, שחוטאת בין היתר גם בכוריאוגרפיה ובריקוד. בנוסף היא גם שחקנית שמשתתפת בסדרה פמת"א וכן רשמה כבר מספר הופעות סופר-מדוברות, כמו גם קמפיינים יוקרתיים, כשכבר ב-2017 נבחר שיר שלה לקידום של מוצרי חברת אפל.


הקליפ של ארז בערוץ אמדוקס ביוטיוב

"בחרנו לבטא את ערכי הארגון באמצעות יצירה שהיא אותנטית"

באמדוקס ציינו היום כי "החבירה שלנו לאומנית המוערכת נגה ארז, שביצירתה קיים ביטוי לערכים אנושיים גלובליים כמו תעוזה, שבירת גבולות ומגבלות והדגשת היצירתיות והרוח החופשית, מביאים לידי ביטוי את ה-DNA והערכים של אמדוקס".

גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של אמדוקס, ונגה ארז. צילום: עדי אורני

גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של אמדוקס, ונגה ארז. צילום: עדי אורני

סמנכ"ל השיווק הגלובלי של אמדוקס, גיל רוזן, הוסיף, "אנו חיים בעולם בו הלקוחות והעובדים מחוברים לארגונים שיש להם מטרות חברתיות ולא רק משימות עסקיות. בחרנו לבטא את ערכי הארגון באמצעות יצירה שהיא אותנטית. החיבור שלנו עם נגה ארז התבסס על ערכים משותפים, ורק אז יצאנו לדרך לפרויקט הזה, שאנו גאים בו מאוד. בחרנו ביצירת שיר חדש, כדרך האנושית והנכונה להבליט ערכים שחשובים לנו כחברה וכקהילה".

נגה ארז: "שמחה להציג את שיתוף הפעולה העולמי החדש של אמדוקס. תודה לכם, אנשי אמדוקס, שנתתם לי להיות חלק במסע שלכם, ואחפשרתם לי להביא את החזון שלכם בדרכי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים