הושק Switchcraft: משחק סטוריטלינג ו-Match 3 חדש של פלייטיקה

המשחק הוא מבית היוצר של סטודיו Wooga, והשקתו מסמלת, לפי החברה, אבן דרך נוספת עבורה השנה, אחרי הנפקתה שאירעה בינואר 2021

המשחק החדש של פלייטיקה. Switchcraft. תמונה: פלייטיקה

פלייטיקה (Playtika) הכריזה היום (ג') על השקה גלובלית של משחק חדש, Switchcraft שמו, שפותח על ידי סטודיו המשחקים שלה בברלין, Wooga

Switchcraft הוא משחק סטוריטלינג, המשלב עלילות וסיפורים אינטראקטיביים עם מכניקה משחקית של Match 3 – המוכרת היטב לגיימרים ממשחקים כמו קנדי קראש או מאץ' מסטרס.

במהלך המשחק החדש נדרשים המשתתפים להביא לפתרון תעלומה בתוך סיפור. גיבורת המשחק היא אישה צעירה, ביילי וורד, שחיה בעיירה קטנה במסצ'וסטס בארצות הברית. היא מובילה את השחקנים למסע מפותל מלא אתגרים ואינטראקציות.

לפי החברה, עם השקתו יאפשר המשחק לפלייטיקה להרחיב את מגוון המוצרים שלה ואת מאפייני הקהל באחד התחומים הפופולריים ביותר בעולם הגיימינג היום, תחום ה-Match 3 – משחק פאזל שבו השחקן מתמרן קוביות/אריחים במטרה לגרום להם להיעלם על פי קריטריון תואם.

גיבורה צעירה ועוצמתית. ביילי וורד ב-Switchcraft. תמונה: פלייטיקה

גיבורה צעירה ועוצמתית. ביילי וורד ב-Switchcraft. תמונה: פלייטיקה

מגוון דמויות כולל בעלי מוגבלויות וגיבורה נשית עצמתית

לפי הודעת החברה, "עומקם ועושרם של הסיפורים והמשחקים של Switchcraft מושכים שחקנים שאוהבים את מכניקת match 3 ומזמינים אותם לצלול לתוך עולם וירטואלי מלא בדמויות שניתן להזדהות איתן. Switchcraft מתבסס על הניסיון הארוך וההיסטוריה המוצלחת של Wooga ביצירת משחקים עם נרטיב עשיר, כדוגמת June's Journey.

עוד הדגישה פלייטיקה כי התמה הקסומה המופיעה לכל אורכו של המשחק החדש "מוסיפה דינמיקה ואלמנטים בלתי צפויים לסיפור, ולוקחת את השחקנים למסע של חיפושים ותגליות, כשהם בוחרים לעצמם מסלולים המשתנים לפי התפתחות העלילה. המשחק אימץ סגנון גרפי אומנותי וחדשני, ולכל אורכו משולבים סיפוריהם של דמויות מקשת רחבה של עמים, מגדרים וכן בעלי מוגבלויות, ובראשן עומדת דמות נשית חזקה". לפי פלייטיקה מגוון הדמויות, ביחס למשחקי Match 3 אחרים, הוא האלמנט הייחודי במשחקה החדש.

כבר כיום: 36 מיליון שחקנים ברחבי העולם 

"Wooga עבדה על Switchcraft מספר שנים, אך יכולתו של הצוות להכין את המשחק להשקה בשנה וחצי האחרונות, בנסיבות מאתגרות ביותר, היא לדעתנו לא פחות ממדהימה", אמר נאי צ'אנג, העומד בראש סטודיו Wooga. "אני מודה לכל העובדים שתרמו להישג מרשים זה ואפשרו לנו לעשות את הצעד הבא במסענו להביא לשמחה והנאה בעבודה ובמשחק".

החברה מאמינה כי ההתמחות של Wooga בסטוריטלינג תאפשר את הרחבת אוכלוסיית ה-Match 3, שתתווסף לבסיס המשתמשים החודשי הפעיל שלה, המונה 36 מיליון שחקנים ברחבי העולם.

רוברט אנטקול, מייסד, מנכ"ל ויו"ר פלייטיקה, אמר כי "ההשקה הגלובלית של Switchcraft מוסיפה עוצמה לשנה המרשימה שעשינו בפלייטיקה, שנה שהתחילה בהנפקת החברה בינואר. Wooga הוא סטודיו ייחודי המאופיין ברמה גבוהה של מומחיות אומנותית במשחקים אותם הוא מפתח, ההישג הזה הוא אבן דרך חשובה עבורו. השקת המשחק היא מהלך משמעותי עבור פלייטיקה, והיא חלק מההתמקדות האסטרטגית שלנו בפיתוח משחקים חדשים".

המשחק יושק היום בכל העולם למשתמשי אנדרואיד ו-iOS, ויהיה זמין להורדה באנגלית וב-12 שפות אחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים