אפל: על המפתחים לאפשר מחיקת חשבון המשתמש במקביל למחיקת האפליקציה

אפליקציות מסוימות דורשות עם התקנתן גם פתיחת חשבון משתמש, אבל כשמבקשים להסיר את החשבון – התהליך פתלתל ומסובך ● אפל משנה זאת ודורשת מהמפתחים לפשט את מנגנון המחיקה, כך שמחיקת האפליקציה תמחוק גם את החשבון

App Store.

אחת הבעיות של משתמשי אפליקציות היא, שמחיקת האפליקציה מהמכשיר אינה מוחקת את החשבון שהמשתמש פתח בעת התקנתה.  החל מה-31 בינואר 2022, אפל תדרוש ממפתחי האפליקציות לפשט את מנגנון המחיקה, כך שמחיקת האפליקציה תמחוק גם את החשבון.

בעדכון שפרסמה באתר המפתחים שלה, הודיעה אפל כי תחל בקרוב לכפות את העדכון שכבר נוסף בחודש יוני האחרון לקווים המנחים שלה לחנות ה-App Store, שלפיו "כל האפליקציות שדורשות יצירת חשבון חייבות גם לאפשר למשתמשים למחוק את החשבון מתוך האפליקציה".

במקרים רבים, מפתחי האפליקציות מתכננים את האפליקציה כך שמנגנון המחיקה של החשבון יהיה דווקא פתלתל ודורש פעולות רבות  –  ובצורה מכוונת מעביר את המשתמש לטופס בדפדפן, או אפילו מאלץ אותם לשלוח מייל כדי להפעיל את מחיקת חשבונו.

בנוסף, באחרונה אפל הפעילה מחדש כפתור לדיווח על בעיה, שבאמצעותו יכולים משתמשים להתריע על אפליקציות חשודות כהונאות, בניגוד לעבר, שאז אפשר הכפתור להתריע רק על בעיות איכות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים