להאזין למוזיקה ברקע עם YouTube Music

בניגוד למצב הנוכחי, שבו מעבר לאפליקציה אחרת מפסיק את השמעת המוזיקה בשירות של יו-טיוב, ניתן יהיה להקשיב למוזיקה תוך כדי פעילויות אחרות בנייד ● השירות החדש בינתיים יופעל רק בקנדה

גוגל מתחילה לבדוק את אחת התכונות המבוקשות ביותר עבור שירות המוזיקה שלה YouTube Music: אפשרות להאזין למוזיקה ברקע. מדובר בתכונה שקיימת בשירותי הזרמת המוזיקה המתקדמים האחרים, המתחרים בזה של גוגל, כמו ספוטיפיי, דיזר ואחרים.

עד עתה, כדי להקשיב למוזיקה בשירות של יו-טיוב, נאלצו המשתמשים להיות ממוקדים באפליקציה. מעבר לאפליקציה אחרת עצר את השמעת המוזיקה. כעת, כאמור, ניתן יהיה להקשיב למוזיקה גם בזמן שמריצים אפליקציות אחרות. מעתה ניתן יהיה לענות להודעות דואר אלקטרוני, לשוחח בטלגרם או כל רשת חברתית אחרת, ועדיין לשמוע מוזיקה שמגיעה מהשירות של גוגל.

למעשה, לפי גוגל, ניתן יהיה להמשיך להקשיב למוזיקה גם כשהמסך מכובה, במצב שינה, וזה נכון עבור כל המנויים לשירות: לא רק מנויי פרמיום ייהנו ממנו, אלא גם אלה שיש להם חשבון חינם שבו הם צריכים לעצור מדי פעם כדי לשמוע מודעה.

אבל אליה וקוץ בה – השירות בינתיים נמצא בבדיקה במדינה אחת בלבד – קנדה, וגם שם זה יקרה רק החל ב-3 בנובמבר. מה לגבי הרחבת היריעה? בגוגל אומרים לעקוב אחר ההודעות שיתפרסמו בעתיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים