קבוצת תפן פתחה חברת בת חדשה בתחום הטכנולוגיות והתשתיות

חברת הייעוץ הבינלאומית מינתה למנכ"ל החברה הבת - 'תפן תשתיות וטכנולוגיות' שמה - את אל"מ במיל אלכס מלייב, לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת דן תחבורה

מלי ביצור פרנס, מנכ"לית ובעלים של קבוצת תפן. צילום: q elite

קבוצת תפן (Tefen) הודיעה אתמול (ב') על השקתה של תפן תשתיות וטכנולוגיות, חברה חדשה בקבוצה, אשר תספק שירותי ייעוץ בתחומי אפיון ופיתוח מערכות ומיקור חוץ של מערכי תחבורה, אחזקה PMO ותנועה, ותתמקד במגה-פרויקטים.

תפן מינתה את אל"מ במיל אלכס מלייב, לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת דן תחבורה, לנהל את פעילות החברה הבת, שכרה קומת משרדים נוספת במשרדים הראשיים שלה בבית דגן, בשטח של 1,500 מ"ר, וצפויה לפתוח משרדים נוספים בדרום הארץ. 

אל"מ במיל אלכס מלייב, מנכ"ל תפן תשתיות וטכנולוגיות. צילום: יח"צ

אל"מ במיל אלכס מלייב, מנכ"ל תפן תשתיות וטכנולוגיות. צילום: יח"צ

אל"מ במיל מלייב (49, נ+4) כיהן כראש מחלקת המטה של החטיבה הטכנולוגית, ובין היתר היה אחראי על הטמעת החדשנות. הוא שימש גם כמפקד המרכז לציוד לחימה וחלפים, האחראי על ניהול שרשרת האספקה לכלל יחידות היבשה, וכמפקד המפעל לייצור טנקי המרכבה והנמר והיה מנמ"ר החטיבה הטכנולוגית, ועוד. בשנה האחרונה היה סמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול של דן תחבורה ציבורית והתמחה בתכנון, ניהול ותפעול מערכי תחבורה מתקדמים ובאיתור והטמעת אקסלרטורים טכנולוגיים. מלייב יזם ומוביל תכניות חברתיות וחינוכיות מגוונות, ומתנדב בעמותת מומנטום. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול התמחות במערכות מידע ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

מלי ביצור פרנס, המנכ"לית והבעלים של קבוצת תפן, אומרת שהחברה החדשה נפתחה בעקבות הפעילות המאמירה של הקבוצה בעולמות התשתיות והטכנולוגיה בישראל, באיחוד האמירויות ובקרוב גם בבחריין, והיא צופה שתוך שנתיים החברה החדשה תתרחב אף יותר ותעסיק כ-100 עובדים נוספים.

"אלכס מלייב הוא בעל ניסיון עשיר בניהול מערכות מורכבות, באיתור ובהטמעת מנועי צמיחה ומנופי התייעלות, ואין לי ספק שהוא יוביל את החברה בהצלחה ויהפוך אותה למספר 1 בתחומה", אמרה ביצור פרנס.

תפן תשתיות תטפל בלקוחות הגדולים במשק, ובהם נמל אשדוד, נמל חיפה, אל על, התעשייה האווירית, רכבת ישראל, דן תחבורה, חיל הים, קבוצת עפיפי ועוד.

בדצמבר אשתקד פתחה תפן חברת בת בדובאי, אשר מהווה צינור לחברות ישראליות ואמירתיות, בפיתוח וקידום שיתופי פעולה עסקיים, השקעות, ויצירת הזדמנויות עסקיות. תפן מפעילה גם את המכון לייצור מתקדם מטעם משרד הכלכלה, שהוקם בצפון בתקציב ממשלתי של עשרות מיליוני שקלים, במטרה להטמיע חדשנות בתעשייה הישראלית. המכון מעניק סיוע בסבסוד למאות מפעלים, כדי שיישמו תהליכי ייצור מתקדמים שיאפשרו להם להגדיל את הפריון והרווחיות שלהם.

פתיחת החברה החדשה היא חלק מאסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת תפן לתחומים נוספים במטרה לספק ללקוחותיה מכלול שירותים משלימים וסל פתרונות רחב ומגוון בתחומי החדשנות, התשתיות והטכנולוגיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים