דיווחים: אפל עתידה להוציא את ה-MacBook Pro החדש שלה בקרוב

ההערכות הן שהדבר יקרה כבר בחודש הבא, בנובמבר, ולא רק בגלל שבאופן די קבוע אפל משיקה מחשבים חדשים בחודש הזה בשנה

משתדרג וישווק בקרוב. Macbook Pro של אפל. צילום: BigStock

מסע העדכונים של המכשירים השונים של אפל ממשיך בקצב נתון אך יציב. אחרי שעדכנה במהלך החודש הקודם את ה-iPad mini, את ה-iPad הקלאסי, וכן השיקה את גרסה ה-13 במספר של ה-iPhone והדור השביעי של השעון שלה, מתפנה אפל לסיבוב הבא, והראשון על הפרק אמור להיות ה-MacBook Pro, שעתיד לזכות לעיצוב מחודש.

ההערכות הן שזה יקרה כבר בחודש הבא, בנובמבר, ולא רק בגלל שבאופן די קבוע אפל משיקה מחשבים חדשים בחודש הזה בשנה. ה-MacBook Pro יהיה המחשב הראשון של החברה, כך לפחות לפי מפות הדרכים שנודעו עד היום, שיושק עם המעבד החדש M1X – ובשתי גרסאות: אחת עם 16 ליבות גרפיות והשנייה עם 32 ליבות כאלה. בשתי הגרסאות של המעבד יהיו 10 ליבות עיבוד, 8 מהירות ו-2 לשימוש מתון יותר.

ההערכות הן שאפל תציג שתי גרסאות של MacBook Pro – אחת עם מסך 16 אינץ', והשנייה עם מסך 14 אינץ'. כאמור, הם אמורים לקבל עיצוב חדש שיוסיף כניסות וחיבורים למחשב, כמו HDMI לחיבור מסך חיצוני וכן חריץ לכרטיס זיכרון בתקן SD. כן מעריכים כי אפל תוותר על פס המגע מתחת למסך.

אבל יש גם מוצר אחד שלא – האנליסט מינג-צ'י קואו, הידוע בזכות ההערכות המדויקות שלו לגבי המוצרים של אפל, פרסם כי החברה החליטה לוותר על השקה של iPad Air עם מסך OLED, שתוכננה לשנה הבאה. לדבריו, בחברה החליטו שההוצאות לייצור הטאבלט הזה יהיו פשוט גבוהות מדי, ושהביצועים לא יעמדו בציפיות.

מצד שני היא כנראה כן תשיק דגם חדש של iPad Air אך עם מסך LCD רגיל, ועוד לפני כן iPad Pro, אבל עם מסך 11 אינץ' המבוסס על טכנולוגיית miniLED.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים