Beoplay EQ – אוזניות נטולות חוטים עם סינון רעשים אקטיבי

אלה האוזניות הראשונות של בנג ואולפסון שכוללות את סינון הרעשים האקטיבי, שהפך לסטנדרט בתעשייה ● מדובר במוצר איכותי - אך בכלל לא זול

אוזניות ה-Beoplay EQ של בנג ואולפסון. צילום: יח"צ

שוק האוזניות נטולות החוטים ממשיך להיות לוהט, לכל אורכו, ומספר היצרניות שמשחקות בו רק הולך וגדל. עם זאת, גם בשוק הזה יש שחקניות שמציעות מוצרים במחירים הרבה יותר גבוהים מהממוצע – ורק הצרכנים הם אלה שקובעים האם זה מוצדק או לא.

האוזניות של בנג ואולפסון תמיד היו בצד הגבוה של סקאלת המחירים, וגם זכו לביקורות טובות רבות מאוד, שציינו במיוחד את איכות השמע שלהן. עכשיו הן מגיעות עם דור חדש, שעונה לשם Beoplay EQ. מדובר באוזניות הראשונות של החברה שמציעות סינון רעשים אקטיבי – תכונה שהפכה לסוג של חובה עבור אוזניות נטולות חוטים.

האוזניות, ששוקלות שמונה גרם האחת, מצוידות בדרייבר אלקטרו-דינמי מעודכן בגודל של 6.8 מ"מ, ואת הפעילות של השתקת הרעשים מסביב הן מבצעות גם בעזרת לא פחות משישה מיקרופונים שמשובצים בהן. בנוסף, למשתמש יש שליטה בעוצמת ההשתקה, וכן אפשרות לשלוט בה בלי לפגוע באיכות המוזיקה. לפי החברה, המיקרופונים הללו משתמשים בטכנולוגיית אלומת קול דו כיוונית, כדי להבטיח שיחות טלפון ברורות וצלולות.

עוד מספרים בבנג ואולפסון שה-Beoplay EQ מיוצרות מחומרי פרימיום עמידים, כולל אלומיניום משובח, עם מבנה עמיד לזיעה. מארז הטעינה מיוצר מאלומיניום וכולל ציפוי גומי בתחתית, כדי לאפשר טעינה ממשטחים בתקן QI. לאוזניות עמידות בתקן IP54 עמידות, שמציין הגנה בפני אבק, השפרצות מים וזיעה.

Beoplay EQ מחזיקות מעמד 6.5 שעות בעוצמת קול בינונית ועם ANC פעיל, וניתן להטעין אותן עוד פעמיים במארז הטעינה לפני שצריך להטעין אותו בעצמו. כן הן תומכות בטעינה מהירה: 20 דקות מספיקות לשעתיים נגינה.

המחיר, כאמור, ממש לא זול: 1,490 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים