חידושים בפלטפורמת זום: תמלול ותרגום בזמן אמת ומוקד שירות מבוסס וידיאו

זום הכריזה ביומו הראשון של כנס הלקוחות הגלובלי שלה על שלל חידושים ותוספות

מציג את החידושים. עודד גל, מנהל המוצר הראשי בזום. צילום: זום

כנס הלקוחות הגלובלי של זום –Zoomtopia 2021, הניב ביומו הראשון (אתמול, ב') תוכניות וחידושים בפלטפורמה, המותאמים לעידן התקשורת החדש ולסביבות העבודה הדינמיות. בין החידושים הבולטים שהציג עודד גל, מנהל המוצר הראשי של החברה: תרגום חי בזמן אמת ותמלול עם תמיכה בכמה שפות, מוקד שירות לקוחות מבוסס וידיאו, שיאפשר לעסקים לחזק את הקשר עם לקוחותיהם, פתרון לוח מחיק שמאפשר תגבור היכולות לעבודה משותפת מרחוק, גלריה חכמה לשיחות בחדרי זום וחיזוק אמצעי ההגנה על הפרטיות והאבטחה שכבר מובנים בפלטפורמה.

להלן החידושים שהציגה החברה:

Zoom Contact Center (VCC) – מוקד שירות לקוחות בווידאו, המאפשר לעסקים התקשרות עם לקוחות באמצעות וידיאו. ההשקה הרשמית תהיה בתחילת 2022.

לוח מחיק (Zoom Whiteboard) – הלוח הווירטואלי יפעל כ"קנבס דיגיטלי", שיאפשר שיתוף פעולה חלק, בזמן אמת ואסינכרוני. ניתן יהיה להפעיל את התכונה מכל מכשיר ומכל מקום בו נמצאים, והיא תיצור חוויות מפגש ויזואליות יותר ויעילות יותר.

תרגום בשידור חי ותמלול שיחות – תרגום אוטומטי בזמן אמת, כמו גם הרחבת התמלול הקיים, עם תמיכה בכמה שפות בהמשך השנה.

גלריה חכמה של Zoom Rooms – יורחב השימוש ב- Zoom Rooms Smart Gallery לפגישות בחללים בכל הגדלים, על ידי יצירת שידורי וידיאו אישיים של משתתפים בחדר, כך שהם ייראו בצורה ברורה ושווה על ידי עובדים מרוחקים.

Hot Desking – פתרון ׳שולחן העבודה החם׳ המתוכנן של זום, שיהיה זמין מאוחר יותר השנה, יאפשר לעובדים להזמין מראש שולחנות וחללים במשרדיהם באמצעות מפה אינטראקטיבית של מקום העבודה.

אבטחת פלטפורמה – זום מפתחת את טכנולוגייתBring Your Own Key (BYOK) . בנוסף, זום מתכננת להרחיב את ההצפנה מקצה לקצה (E2EE) גם ל-Zoom Phone – מצב שיכול לאפשר למשתמשים לשדרג ל-E2EE גם בעת ביצוע שיחות טלפון.

כדי לתגבר את האבטחה ולשמור יותר על פרטיות המשתמשים ולהפוך את תהליך הזיהוי הראשוני של משתתפי הפגישה כחלק בלתי נפרד ושקוף למשתמשים, משתפת זום פעולה עם חברת Okta, לטובת זיהוי אפקטיבי יותר, שחולק עם המשתתפים פרופיל זיהוי מאושר ואמין.

Zoom Apps: אפליקציות זום בנויות לייעל את תהליכי העבודה בפגישות. מאוחר יותר השנה, זום תהפוך את האינטגרציה של אפליקציות זום לזמינה עבור כל משתמשי הפלטפורמה, כולל עבור סמינרים מקוונים, ושימוש במכשירים ניידים.

Zoom Chat Huddle View – יספק לצוותי עבודה תחושת חיבור ויזואלית תוך עבודה וירטואלית. חברי הערוץ יוכלו  לבחור רקע וירטואלי ייחודי לפי בחירתם, לשוחח בצ'ט, לראות בקלות מי נמצא בערוץ ולזהות במהירות אם הם עסוקים או זמינים, ולהפגיש צוותים בדרך חדשה לגמרי.

Zoom Phone Video Voicemails – מתוכנן לספק אלטרנטיבה חביבה יותר לדואר הקולי הרגיל, עם היכולת להשאיר הודעות וידאו לעמיתים ישירות לתיבת הדואר הקולי שלהם.

Zoom Widget – יישומון זום מתוכנן לספק לוח זמנים במבט אחד, שיכול לאפשר למשתמשים לראות מי כבר נמצא בפגישה, ולהודיע ​​למארח באמצעות Zoom Chat אם הם מאחרים. עבור אנשים בפגישות "גב אל גב", Zoom Widget יעזור להם לנהל זמן, ציפיות ולשמור על חבריהם לצוות.

״בעשור האחרון הפכנו לפלטפורמת ברירת המחדל ככל שמדובר בתקשורת וידאו, אך מעולם לא הייתה תקופה דינאמית יותר בהיסטוריה של החברה מאשר 18 החודשים האחרונים", אמר אריק ס. יואן, מייסד ומנכ"ל זום. "שחררנו מאות תכונות, שיפורים ויכולות חדשות בשנה האחרונה בלבד, ויש לנו תכונות חדשות מרגשות בצנרת הפיתוח שלנו, בין אם מדובר ביכולת לערוך סיעור מוחות ויזואלי על לוח מחיק וירטואלי ולשתף פעולה עם עמיתים בדומה לחוויה אישית, או ההזדמנויות האינסופיות של שירותי תמלול ותרגום חיים, המופעלים על ידי בינה מלאכותית. טכנולוגיות 'עתידניות' נמצאות על סף המעבר למציאות, והן יסייעו לכולנו לעצב מחדש את הדרך שבה אנו עובדים״, הוסיף יואן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים