אמזון תשיק באוקטובר טלוויזיה חכמה משלה – הנשלטת על ידי אלקסה

זה היה כמעט בלתי נמנע שהקמעונאית אונליין הענקית תשיק בסופו של דבר משפחת טלוויזיות חכמות משלה, וזה מה שיקרה בקרוב מאוד בארצות הברית, כך לפי דיווחים שלא אושרו על ידי אמזון

טלוויזיה חכמה של אמזון. בקרוב. אילוסטרציה: צילום מועבד. מקור: BigStock

אמזון מתכננת להשיק טלוויזיה משלה כבר באוקטובר הקרוב. ענקית הקמעונאות תשיק את הטלוויזיה החכמה בארצות הברית, וזו תהיה מופעלת על ידי אלקסה – העוזרת הקולית של החברה – כך על פי דיווחים שונים.

מצליח במיוחד. שילוב אלקסה ברמקול אקו. אילוסטרציה: BigStock

מצליח במיוחד. שילוב אלקסה ברמקול אקו. אילוסטרציה: BigStock

נזכיר כי לאמזון סדרת רמקולים חכמים בשם אקו (Echo), המתוגברים בסייעת אלקסה, שנחשבים כאחד הגאדג'טים הפופולאריים בעולם.

הטלוויזיה הממותגת של אמזון נמצאת בפיתוח בשנתיים האחרונות על ידי צוותים שונים של החברה מסיאטל, כולל צוות מכשירי אמזון (Amazon Devices) וצוות Lab126, כך דיווח הביזנס אינסיידר. לדבריו, בפיתוח הסתמכה החברה גם על הסכמים עם יצרנים כמו TCL.

קודם הודו ואז ארה"ב

אמזון כבר השיקה טלוויזיה משלה המכונה AmazonBasics TV. היא עשתה זאת בסוף 2020 בהודו, וכעת היא מתכוונת לחדור גם לשוק האמריקני, זירת הבית שלה.

בעבר אמזון לא רק החלה למכור את הטלוויזיה החכמה שלה בהודו – שבמקרה זה יוצרה על ידי Radiant Appliances ו-Electronics Pvt – אלא גם הגיעה להסכמים עם יצרנים אחרים, כמו טושיבה, לשלב את הסייעת אלקסה בטלוויזיות שלהם.

אם כן, החברה כנראה מחליטה כעת לסמוך בעיקר על יכולותיה שלה ולספק טלוויזיית אמזון שאלקסה מובנית בה לציבור האמריקני. לפי הדיווחים, הדגמים שיוצעו יכללו מסכים בגדלים של בין 55 ל-75 אינץ'.

הטלוויזיות שאמזון הציעה בהודו לא נקראו במקרה AmazonBasics – מדובר על טלוויזיות יחסית זולות (500 יורו לדגם 55 אינץ') שהביצועים שלהן סבירים אך לא מרהיבים. דגמים אלה צפויים להגיע לארצות הברית גם הם באוקטובר, ולכן אפשר להניח שהמכשירים החדשים יהיו כנראה אחרים באופיים.

הגעתן של טלוויזיות חכמות מבית הענקית מסיאטל לארה"ב מהווה ללא ספק איום פוטנציאלי על היצרניות המסורתיות, ויהיה מעניין לגלות איזה שיבוש היא תחולל בשוק הקיים.

אמזון לא הגיבה לעת עתה על הדיווחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים