שניר רוזנפלד מונה למנכ"ל סייבר 2.0

רוזנפלד הוא בעל 22 שנות ניסיון בעולם המכירות, כאשר בתפקידו האחרון הוא שימש כסמנכ"ל של סייבר 2.0 לתחום זה ● לדבריו, "אנחנו כל הזמן מנסים לשנות את המוצר ואת האסטרטגיה, על מנת להתאים את עצמנו לשוק אגרסיבי ומשתנה"

שניר רוזנפלד, מנכ"ל סייבר 2.0. צילום: ניב קנטור

מנכ"ל חדש לסייבר 2.0: מערכת אנשים ומחשבים התבשרה היום (ג') על מינויו של שניר רוזנפלד לתפקיד.

רוזנפלד מגיע מעולם המכירות, שבו יש לו ניסיון של 22 שנים, והוא מבטיח להוביל את החברה לפתיחת שווקים חדשים בארץ ובחו"ל. לצורך כך, סייבר 2.0 עורכת בימים אלה סבב גיוס, שסכומו לא נמסר.

במשך 14 שנים שימש רוזנפלד בתפקידים בתחום המכירות בפרטנר, כאשר בתפקידו האחרון בחברת התקשורת הוא היה מנהל מכירות דטה. לאחר מכן כיהן רוזנפלד כסמנכ"ל המכירות של מוביסק טכנולוגיות – חברה שעסקה בעולם הסייבר במערכות סלולריות ושנמכרה באפריל 2019 ל-KMT תמורת מיליוני שקלים. את החברה הקים גדי גילאון, שהיה בעבר בין השאר מנמ"ר פרטנר וכיום משמש כסמנכ"ל מערכות המידע והדיגיטל של קבוצת לובינסקי.

"שינוי כיוון מאינטגרטור ליצרן"

הפתרון של סייבר 2.0 מנטר את המחשוב הארגוני ומספק לארגון דו"חות שוטפים אודות אבטחת המידע והסייבר בו. החברה מאפשרת למנהל ה-IT לקבל שליטה מלאה על הרשת הארגונית ומספקת מענה בעולם ה-EDR. כמו כן, היא מציעה פתרון לעולם הטכנולוגיות התפעוליות (OT).

לדברי רוזנפלד, במעלה הקריירה שלו הוא פגש את סייבר 2.0, "שהייתה בתחילת דרכה, והחלטתי לשנות כיוון מאינטגרטור ליצרן". הוא אמר לאנשים ומחשבים כי "הצטרפתי לסייבר 2.0 כסמנכ"ל המכירות, מתוך הבנה שמדובר פה בטכנולוגיה חדשה ופורצת דרך. במהלך השנים הרחבנו את החברה, והתמקדנו בשווקים שונים, פיתוח המוצר ומעבר לענן. כמו כן, פתחנו סניף באטלנטה ויצרנו שותפויות עם גורמים שונים בעולם".

"אלברט איינשטיין אמר ש-'אם נמשיך לעשות את אותו הדבר נקבל את אותן התוצאות'. הרעיון של החברה ושלי הוא כל הזמן לנסות לשנות את המוצר ואת האסטרטגיה, על מנת להתאים את עצמנו לשוק אגרסיבי ומשתנה. זהו האתגר הגדול שאנחנו מתמודדים אתו", ציין רוזנפלד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים