גיוס ראשון של 17 מיליון דולר לסיעתא  – מרקטפלייס וירטואלי לסוכני ביטוח

סיעתא הישראלית, שמעניקה שירותים מקוונים לסוכני ביטוח ולחברות ביטוח, משלימה גיוס של 17 מיליון דולר, ישמשו אותה לצורך התרחבות לפעילויות ביטוח נוספות  ולגיוס 25 עובדים נוספים

אסף ליפשיץ, מנכ"ל סיעתא. צילום: מארק ווילסון

סיעתא (Sayata), שיצרה מרקטפלייס וירטואלי בשוק סוכני הביטוח וחברות הביטוח השלימה סבב גיוס ראשון (A) של 17 מיליון דולר, שיניע את התרחבות החברה לאפיקי ביטוח חדשים. Team8 Capital ו-Vertex Ventures הובילו את הסבב. בסבב הנוכחי השתתפו גם המשקיעים הקודמים Elron, Kamet ו-OurCrowd.

סיעתא הוקמה על ידי המנכ"ל הנוכחי, אסף ליפשיץ, אבישי מאיה, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות, ועידן גולומב, שמכהן כסמנכ"ל הביצועים של החברה. שלושת המייסדים הם בני אותו מחזור של פרויקט תלפיות של חיל האוויר. מאז השקת המוצר הראשון של החברה בפברואר 2020, שהתמקד בביטוח לעסקים בתחום הסייבר, היא הציגה צמיחה עקבית ומשמעותית, והכפילה את הפרמיות הגולמיות בכל רבעון עד כה, תוך שהיא מגיעה להיקפי פרמיות חודשיות של מיליוני דולרים. החברה מעסיקה היום כ-25 עובדים, מרביתם בישראל, ובעקבות הגיוס הכוונה היא להכפיל את גודל הצוות בטווח של שנה ולהרחיב את מוצר החברה לקווי ביטוח נוספים.

כיום, כשעסק קטן רוצה לקנות ביטוח, בשל המורכבויות הרבות הוא עושה זאת לרוב דרך סוכני ביטוח. בסיעתא פישטו את התהליך, ובמקום לעבור דרך שלל גורמים, בחברה יצרו מקום אחד שבו אפשר לקבל תשובות בזמן אמת, הצעות מגוונות לסוגי ביטוחים שונים ואפשרות להשלים את הרכישה דיגיטלית דרך הפלטפורמה, מה שמקל גם על הלקוח וגם על סוכן הביטוח.

סיעתא עובדת עם יותר מ-1,000 סוכנים ביותר מ-75 מסוכנויות הביטוח הגדולות בארה"ב, ועם עשר חברות ביטוח מובילות בארה"ב.

אסף ליפשיץ, מנכ"ל סיעתא: "הסיבוב הזה מגיע בדיוק בזמן – השוק הגיב מצוין לפתרון שלנו מאז השקתו, כשסוכנים וחברות הביטוח שאנו עובדים מולם ביקשו לראות קווי ביטוח עסקיים נוספים מיוצגים בפלטפורמה, מעבר לביטוחי סייבר. אנו רואים שקהילת הביטוח מסתמכת עלינו יותר ויותר, ואנחנו שמחים לעזור להם להגדיל את היקפי הפעילות, לשפר את השירות ללקוחות ולזרז את תהליכי המכירה והחיתום של ביטוחים לעסקים. המרקטפלייס שיצרנו כבר חי ובועט, ועם הגיבוי של Team8, Vertex והמשקיעים הקיימים שלנו, אנחנו מתכננים להתפתח לתחומים נוספים ולהיענות לביקוש הגובר מהשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים