CommIT רוכשת את ITSoft הישראלית בכ-10 מיליון שקלים

הנרכשת, שנוסדה ב-2013, מספקת שירותי פיתוח תוכנה ב-offshore לחברות היי-טק וסטארט-אפים מובילים, ולה כ-150 עובדים, ויצרה מודל גיוס ייחודי, המאפשר הקמת צוותים טכנולוגיים בפרקי זמן מהירים

CommIT רוכשת את ITSoft

CommIT הודיעה היום (ג') כי היא מתרחבת באמצעות רכישת חברת ITSoft הישראלית, המספקת שירותי פיתוח תוכנה. ב-CommIT אומרים ש-ITSoft תהווה חיזוק משמעותי לזרוע האוף שור שלה, עם מעל ל-150 עובדים מומחים בעולמות הפיתוח וה-R&D בעיקר באירופה. סכום הרכישה עומד על כ-10 מיליון שקלים.

CommIT נותנת מענה וסיוע מקיף לסטארט-אפים ויזמים, החל מהקטנים ועד לחברות גדולות ופרויקטים בכל סדרי הגודל. החברה מציעה פתרונות טכנולוגיים חדשניים ושירותי פיתוח מקצה לקצה, על ידי פיתוח תוכנות מותאמות אישית ופלטפורמות IoT עבור לקוחות המעוניינים לבנות את המוצר הבא שלהם. החברה מתמחה בטכנולוגיות ויישומים מתקדמים עם מתודולוגיות ייעודיות בתחום התוכנה SaaS IoT, Data, Cloud, Cyber, ICT ועוד.

מאז הקמתה CommIT הובילה קרוב ל-1,200 פרויקטים של מחשוב ופיתוח עבור יותר מ-1,000 ארגונים בישראל ובעולם, והייתה שותפה גאה בקידום הטכנולוגיות החדשניות ביותר שראו אור בשנים האחרונות, עבור חברות כמו Maytronics, Sapiens, Unitronics, Water Gen, וכן עבור ארגונים ביטחוניים, גופים פיננסיים, ועוד. החברה, שהוקמה בשנת 2005, בעלת משרדים בניו יורק, ישראל ואירופה, ומונה כ-550 עובדים רב-תחומיים.

ITSoft מספקת שירותי פיתוח תוכנה ב-offshore לחברות היי-טק וסטארט-אפים מובילים כגון סיבוס סודקסו, ג'ייפרוג, TytoCare, רדווין ומיקרוסופט. החברה הוקמה בשנת 2013 ומונה כ-150 עובדים, המומחים במגוון תחומים, כגון BackEnd ,FrontEnd, DevOps ו-QA Automation. החברה יצרה מודל גיוס ייחודי, המאפשר הקמת צוותים טכנולוגיים בפרקי זמן מהירים.

אריק פיינגולד, נשיא ויו"ר CommIT. צילום: יח"צ

אריק פיינגולד, נשיא ויו"ר CommIT. צילום: יח"צ

אריק פיינגולד, נשיא ויו"ר CommIT: "בחודשים האחרונים אנחנו רואים צמיחה משמעותית, של יותר מ- 50%, בפעילות ה-offshore שלנו. אנחנו שמחים שקהל הלקוחות שלנו גדל, ובשביל לענות על הביקוש הרב ולענות בצורה המיטבית והיעילה ביותר לצרכים של לקוחותינו ביצענו את הרכישה הנוכחית, אשר מצטרפת לסדרה של רכישות עבר, כגון רכישת חברות הדטה Valinor ו-Twingo. בסופו של יום אנחנו רוצים לתת מענה הוליסטי ושלם ללקוחותינו, וחיפשנו חברה אשר מספקת צוותי מומחים איכותיים ואמינים. כמו כן היה חשוב לנו שצוות הניהול הישראלי יהיה חזק, יוצאי יחידות טכנולוגיות מובחרות, וידע לתת מענה מהיר, בשקיפות מלאה, תוך ניהול הטכנולוגיה וההון האנושי – עד לעולמות של משכורות, רווחה ושימור. שמחנו שמצאנו את חברת ITSOFT בעלת מוניטין האיכות, שורה של לקוחות מרוצים והנהלה טכנולוגית חזקה. אני אמון ובטוח ביכולות ITSOFT להשלים את המעגל, ולהביא ללקוחותינו את ה-Delivery המעולה לו הם רגילים, בעלויות מופחתות".

יבגני גולובוב, מייסד ומנכ"ל ITSOFT. צילום: יח"צ

יבגני גולובוב, מייסד ומנכ"ל ITSoft. צילום: יח"צ

יבגני גולובוב, מייסד ומנכ"ל ITSoft: "מודל גיוס ושימור עובדים הייחודי לנו מאפשר ללקוחותינו לקצר זמני גיוס, לגייס עובדים איכותיים בעלי מוטיבציה, לחסוך בעלויות ולהקים צוותים טכנולוגיים במודלים שונים, כולל המודל ההיברידי עם ניהול ישראלי. בנוסף, על מנת לשמור על Retention מעל לממוצע בשוק, אנחנו דואגים לתיאום ציפיות העובד לחברה ולתפקיד. על מנת לייצר את המודל ההיברידי שמחנו לחבור לחברת CommIT. כעת נוכל לספק שירות נוסף, המשלב צוותים מישראל ומאירופה. אנו מתרגשים להצטרף למשפחת CommIT ושמחים על האמון שניתן בנו להוביל את זרוע ה-offshore של הקבוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים