קלאודקום תשווק את מוצרי mxHERO בישראל

mxHERO, אשר משרתת למעלה מ-13,000 ארגונים ומספקת להם יכולות להעברת תוכן משירותי הדוא”ל שלהם אל הענן, וכן את אבטחת המידע המדובר

קלאודקום תשווק את מוצרי mxHERO בישראל

mxHERO הכריזה היום (ג') על כינון הסכם שיווק והפצה עם חברת קלאודקום (CloudCom) הישראלית, המשרתת מאות חברות, שתאיץ את פעילותה במגזר הפרטי והציבורי בישראל, באמצעות טכנולוגיית "הגשר הדיגיטלי" – Mail2Cloud.

mxHERO, אשר משרתת למעלה מ-13,000 ארגונים, מספקת למיליוני משתמשיה יכולת יישומית ייחודית המבוססת ענן, מאפשרת לקוחות ללכוד כל תוכן דוא"ל על פי חוקים מוגדרים, ובכלל זה את כל המסמכים המצורפים אליו, ולתייקו אוטומטית למרבית פלטפורמות אחסון הענן הארגוניות המוכרות כמו Google Drive, Box ו-OneDrive. היישום עובד עם כל מערכות הדוא"ל כולל Microsoft Exchange/Outlook, Office365 ו-ג'ימייל, ומאפשר בין היתר ניהול חכם יותר של התוכן הארגוני, בד בבד עם הסרת איומי סייבר בזמן אמת.

דוד אלוש, המנכ"ל והמייסד של קלאודקום. צילום: יח"צ

דוד אלוש, המנכ"ל והמייסד של קלאודקום. צילום: יח"צ

"אנו נרגשים להודיע ​​על שותפות זו עם mxHERO, הלקוחות שלנו פונים אלינו כדי לספק חבילה חזקה של שירותים מקצועיים ופלטפורמות טכנולוגיות, שיענו על צרכיהם הנוכחיים והמתעוררים. עם שותפות חדשה זו, אנו מרחיבים עוד יותר את היכולת שלנו לתמוך בטרנספורמציה הדיגיטלית של הלקוחות שלנו, בתחומי אבטחת סייבר ופרודקטיביות ארגונית", אמר דוד אלוש, המנכ"ל והמייסד של קלאודקום.

"השותפות שלנו עם דוד וצוותו ב-קלאודקום תשמש כמאיץ עבור mxHERO לא רק בישראל, אלא בתוך האקו-סיסטם העולמי, וכפי שאנו רואים הלקוחות ממשיכים לבצע השקעות באסטרטגיות פלטפורמת התוכן הדיגיטלי הרחב שלהם, כולל בתוכן של דוא"ל, ובכך לא רק מייעלים את תפישת העבודה של המשתמשים בתכני המייל, אלא מסירים איומי סייבר. זאת הצלחה גדולה במיוחד, כאשר ניתן ליישם את כל היתרונות הללו בתוך שעות ספורות", אמר דון האמונס, סגן נשיא ומנהל לקוחות ראשי ב-mxHERO. 

במסגרת ההתקשרות תשווק קלאודקום את פתרונות mxHERO בתחומי הדוא"ל, תוך התמקדות בשיתוף פעולה עם Box, המיוצגת גם היא בישראל על ידי קלאודקום מזה כעשור. השילוב של mxHERO+Box, המיוצגות שניהם על ידי קלאודקום, מבטיח ללקוחות שרשרת אספקה מאובטחת מהמובילות בעולם בתחומי התוכן ובעולמות הסייבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים