Office 365 ו-Microsoft 365 יכניסו למיקרוסופט עוד 5 מיליארד ד' השנה

כך לפי לפי דו"ח שפרסמה חברת ההשקעות וובדאש ● הערכה נוספת של בנק ההשקעות KeyBanc Capital Markets, צופה כי העלאת מחירי החבילות של Office 365 לבדה תגדיל את הרווח למנייה של הענקית מרדמונד בשיעור ניכר

ההכנסות ממנויים יתנו רוח גבית למיקרוסופט. Microsoft 365

העלאות המחיר למנויים של שירותי Office 365 ו-Microsoft 365 ייתנו בשנים הקרובות רוח גבית חזקה למיקרוסופט מבחינת הכנסות שנתיות. למעשה, לפי דו"ח שפרסמה חברת ההשקעות וובדאש, הן יספקו לה הכנסות נוספות של 5 מיליארד דולר בשנה הקרובה, אם לא יותר.

מדובר באחד הדו"חות שפורסמו לאחרונה, ומתייחסים לפוטנציאל ההכנסות של מיקרוסופט לפי השווקים בהם היא פועלת. בהערכה אחרת, של בנק ההשקעות KeyBanc Capital Markets, נטען כי העלאת מחירי החבילות של Office 365 לבדה תגדיל את הרווח למנייה של מיקרוסופט בשיעור ניכר.

מדובר, לפי KeyBanc, בהעלאות בשיעורים שנעים בין 9 ל-25%, ובמנויים בהיקף של יותר מ-300 מיליון רישיונות בשנה. הבנק צופה לגידול של 18% במונחים של שנה לשנה ב-2022, עם סכום כולל של הכנסות מ-Office, שמגיע ל-35 מיליארד דולר. הוא מעריך בנוסף כי ב-2023 ההכנסות הללו כבר יגיעו לרמה של 39.4 מיליארד דולר, או עלייה של עוד 13% משנה לשנה.

ב-וובדאש מציינים בנוסף שבסיס המנויים הגדול מאוד של מיקרוסופט הוא זה שיעזור לה בסופו של דבר גם להגדיל את חלקה בהתקנות הענן המבוססות של Azure. ההערכה היא שאחוז החדירה של הענן של מיקרוסופט בדמות התקנות אצל קהל הלקוחות 'השבוי' עומד על 35% בלבד. כן היא מעריכה שכ-85% מהפער ייסגר בשנים הקרובות, עם פרויקטים שכבר קיבלו אור ירוק, עם תקציבים מוגדרים – כך שמיקרוסופט תיתן תחרות עזה יותר ל-AWS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים