המפקד לשעבר של יחידת המטאורולוגיה של חיל האוויר מצטרף לסטארט-אפ

Tomorrow.io, שמעבדת עבור חברות ואנשים פרטיים מידע גולמי כדי לסייע להם להתמודד עם נזקי משבר האקלים, מצרפת לשורותיה את ערן בז'ה כמנהל הצלחת לקוח ומוביל הפעילות בישראל

ערן בז'ה, מנהל הצלחת הלקוח של Tomorrow.io ומנהל פעילות החברה בישראל. צילום: דורון לצטר

ערן בז׳ה, ששירת ביחידת המטאורולוגיה של חיל האוויר במשך 24 שנים בתפקידים שונים וב-15 השנים האחרונות שימש כמפקד היחידה, מצטרף ל-Tomorrow.io – חברה שמסייעת למדינות, עסקים ואנשים פרטיים להתמודד עם משבר האקלים (Climate Security). הוא יכהן בסטארט-אפ שאליו הוא מצטרף כמנהל הצלחת לקוח וכמוביל הפעילות בישראל.

הפתרון של החברה מספק ללקוחותיה תובנות והמלצות לקבלת החלטות שיעזרו ללקוחותיה לעבד מידע גולמי, על מנת לצפות את השפעת מזג האוויר ושינויי האקלים על היום יום שלהם ולמזער את הנזקים הצפויים מכך. על הלקוחות שלה נמנות מחברות חשמל, שילוח, רכבות וליגות ספורט ועד לגופים ביטחוניים וממשלות. בין הלקוחות הבולטים של Tomorrow.io ניתן למצוא את אובר, דלתא, פורד, ויה וליגת ה-NFL האמריקנית.

מהתותחנים ל-Tomorrow.io

בז'ה בן ה-49, נשוי+3, מתגורר בהוד השרון. הוא התחיל את שירותו בצה"ל כעתודאי המיועד לחיל האוויר, כאשר במסלול זה הוא סיים תארים ראשון ושני בגיאוגרפיה וסביבה באוניברסיטת תל אביב, עם התמחות במטאורולוגיה. אלא שעקב רצון הצבא לשבץ קצינים אקדמאים במערך השדה, הוא העביר את שירותו הסדיר כקצין, סגן מפקד סוללה בתותחנים. בהמשך חתם בז'ה קבע ושירת במטה המבצעי של חיל האוויר, ביחידת המטאורולוגיה – עד למינויו למפקד שלה, כאמור.

בז'ה ציין כי "השירות ביחידה היה מרתק, מגוון והביא אותי להיות שותף שמשפיע על קבלת החלטות מפקדים במימוש פעילויות מבצעיות בתנאי אי ודאות, כתלות בחיזוי מזג האוויר. Tomorrow.io, שאליה אני מצטרף, היא חברה טכנולוגית, חדשנית וצומחת. משמעות התפקיד בעיניי היא להיות הפנים של הלקוחות בחברה וליישם את המשוואה שלפיה הצלחת הלקוח היא הצלחת החברה".

הוא הוסיף ש-"כמנהל הפעילות בישראל, בכוונתי לתרום מניסיוני המקצועי בעולם המטאורולוגיה, להדריך וללוות את הלקוחות לאורך תהליך הטמעת המוצרים והשימוש בהם. הצלחת הלקוחות תתאפשר באמצעות ביסוס קשרי גומלין איתנים, מתן תמיכה ופיתוח מוצרים התואמים את צרכיהם (טיילור מייד), וזאת על ידי עבודה משותפת עם מנהלי מוצר וצוותי מו"פ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים