אל תגידו שואבי אבק – אימרו אבקולוגים

המכשירים החדשים בסדרת ה-Dyson V15 הם ממש "מומחים לאבק", בזכות מערכת שכוללת חיישן אקוסטי, שיודע למיין את האבק שנשאב, למדוד אותו ולקטלגו לפי סוגי החלקיקים

ה-Dyson V15. צילום: יח"צ

תגידו מה שתגידו, אני מתקשה לראות איך אנחנו הולכים לעבור את הניקיונות הממשמשים ובאים לקראת החגים הממשמשים ובאים מבלי שנשתמש בהתקן ניקיון מודרני. רבים מאתנו כבר עושים זאת, אבל האימוץ של מכשירים כאלה גובר לקראת תקופות ניקיונות כמו חגי תשרי. ומי שכבר מתחיל להשתמש במכשירי הניקיון של המאה ה-21 – אחרי שמתרגלים אי אפשר לחזור. זוהי כנראה הסיבה לעיתוי שבו בחרה דייסון להשיק את הדור החדש של שואב האבק החכם והחזק שלהם, ה-Dyson V15 – ממש עכשיו. היום, למעשה. שלא לדבר על סיבה נוספת: לפי החברה, בימינו 60% מהאנשים מנקים יותר מאי פעם, כנראה מאחר שבגלל הקורונה, הם נמצאים בבית יותר מאי פעם.

כך או כך, בדייסון מספרים שה-Dyson V15, שהוא חלק ממשפחה עם כמה רמות וכמויות משתנות של אביזרים, מסוגל לאתר חלקיקי אבק מיקרוסקופיים נסתרים שגודלם קטן מ-10 מיקרון. במערכת משולב חיישן אקוסטי, שיודע למיין את האבק שנשאב, למדוד אותו ולקטלגו לפי סוגי החלקיקים. נראה שאחרי חודש של שימוש, בדייסון רוצים שהשואבים שלה יהפכו למומחים לתחום, שלא לומר לאבקולוגים…

הדור החדש של השואב מביא עוד שני עדכונים משמעותיים אל הרצפה והרהיטים: הראשון הוא מנוע חזק יותר בשם Hyperdymium, שמציע עוצמה של עד 240AW, עם מערכת סינון שלוכדת 99.99% מגרגירי האבק עד גודל של 0.3 מיקרון. השני הוא קרן לייזר ירוקה, שהאלומה שלה מוקרנת מקצה התקן השאיבה, בזווית מדויקת של 1.5 מעלות, 7.3 מ"מ מעל הקרקע, כדי להבטיח שהאבק יישאב פנימה טוב יותר וגם כדי לעזור בספירת החלקיקים.

שלושה דגמים של ה-Dyson V15 יימכרו בארץ – V15 Detect Animal, V15 Detect Total clean ו-V15 Detect absolute extra. המחיר הבסיסי עומד על 2,990 שקלים, כולל שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים