הכירו את הפודקאסט החדש של הכנסת: "מחקר בשלוש קריאות"

השבוע השיק מרכז המחקר והמידע (ממ"מ) של הכנסת סידרת פודקאסטים תחת הכותרת "מחקר בשלוש קריאות", שבהם אנשי מרכז המחקר מספרים על מחקרים שונים שנעשים לשימושם של חברי הכנסת

גיל סגל, מנכ״ל הכנסת. צילום: אבי אוחיון, לע״מ

הכנסת ממשיכה להשקיע באמצעים דיגיטליים כדי להגביר את השקיפות  ולהנגיש מידע לציבור. השבוע השיק מרכז המחקר והמידע (ממ"מ) של הכנסת סידרת פודקאסטים, תחת הכותרת "מחקר בשלוש קריאות". בפודקאסטים מספרים אנשי מרכז המחקר של הכנסת  על מחקרים שונים שנעשים. כך, למשל, בפודקאסט הראשון נחשף דו"ח של מרכז המחקר על כך שאין נתונים שקופים על שימוש המשטרה בכוח. למעשה, זו הפעם הראשונה שמחקר של מרכז המחקר נחשף בפלטפורמה של פודקאסט.

"אנחנו ממשיכים במהפכת השקיפות והטכנולוגיה, ולכן מנסים כל הזמן להיכנס לזירות שבהן האזרחים צורכים תוכן", הסביר מנכ"ל הכנסת, גיל סגל. "חוקרי הממ"מ השיקו יוזמה יוצאת דופן, שבמסגרתה יזכו חברי הכנסת והציבור להיחשף למחקרים חשובים בפעם הראשונה בכל פלטפורמות ההסכתים המובילות בעולם", אמר סגל.

"רצינו לאפשר גישה נוחה יותר למחקרים שלנו", סיפרה עו"ד הודיה קין, מנהלת הממ"מ. "לא ניתן היה להתעלם מהכמות ההולכת וגדלה של מאזיני פודקאסטים בישראל, ופודקאסטים יכולים לאפשר לחברי הכנסת, שלשימושם נכתבים המחקרים, וגם לציבור הרחב להעמיק במגוון הנושאים שנחקרים בכנסת בקלות ובנוחות".

עורך הפודקאסט, אודי בקר, ראש תחום מיזמים ופיתוח קשרי מחקר בממ"מ, מסר, כי הפודקאסטים יעלו אחת לשבועיים, ובהם יספקו לחברי הכנסת ולאזרחים מידע על נושאים שנמצאים על סדר היום הציבורי. הפרק הבא יעסוק בטכנולוגיות של זיהוי פנים במרחב הציבורי, מסר בקר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים