נייס: גידול ניכר בפעילות הענן, קיפאון ברווח

החברה ממשיכה להתרחב בעולם הענן, והפעילות שלה בתחום זה היוותה ברבעון השני יותר מ-50% מסך ההכנסות שלה

ברק עילם, מנכ"ל נייס.

נייס סיימה את הרבעון השני של השנה עם עלייה נאה בהכנסות לצד קיפאון ברווח הנקי. מהדו"חות הכספיים, שאותם פרסמה החברה היום (ה'), עולה כי היא רשמה עלייה בולטת – של 32% – בפעילות הענן שלה, וכי זו מהווה יותר ממחצית מפעילותה. המשמעות היא שנייס ממשיכה בהתרחבותה מפעילויות הליבה שלה – הקלטות שיחות טלפון, אבטחת נתונים ותהליכים רובוטיים – לעולם הענן.

ההכנסות הכלליות של נייס עלו ברבעון ב-16% ל-459 מיליון דולר, מהן 246 מיליון מתחום הקלאוד. הרווח הנקי נותר כמעט ללא שינוי ועמד על 44.4 מיליון דולר. פעילות הענן של נייס רשמה עלייה של 32% גם במחצית הראשונה כולה, והציגה הכנסות בסך של 470.8 מיליון דולר. אלא שכאן הן טרם חצו את הקו של 50%: ההכנסות הכלליות החצי שנתיות של החברה הגיעו ל-911.1 מיליון דולר, לאחר שעלו "רק" ב-13.3%. הרווח עלה ב-6% ל-96.6 מיליון דולר.

החברה הציגה עליות רבעוניות יפות גם ברווח למניה Non-GAAP, שגדל ב-15% ל-1.57 דולר, וברווח התפעולי, שרשם גידול של 14% ל-64 מיליון. במחצית הראשנה הוא צמח ב-16% לקצת יותר מ-130 מיליון.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עמד ברבעון על 81.4 מיליון דולר. 340 אלף דולר שימשו את החברה באות התקופה לרכישה עצמית של מניות. נכון ל-30 ביוני, יתרות המזומנים ושווי המזומנים, וכן ההשקעות לטווחים הקצר והארוך, הסתכמו ב-1.4 מיליארד דולר והחוב – ב-613.1 מיליון.

החברה מעלה את התחזיות השנתיות

ברק עילם, מנכ"ל נייס, הדגיש את הצמיחה בהכנסות החברה ואמר כי "זוהי תוצאה של השילוב בין צמיחה משמעותית בפעילות הענן והעובדה שההכנסות מענן מהוות יותר מ-50% מסך ההכנסות של החברה. התוצאות החזקות בכל המדדים הפיננסיים ברבעון השני נובעות מביצועים מצוינים בענן, בדיגיטל ובבינה המלאכותית, כמו גם מצמיחה מהירה בשוק הבינלאומי".

נייס מעלה את תחזית ההכנסות השנתיות שלה וצופה שהן יעמדו על בין 1.835 ל-1.855 מיליארד דולר – לעומת טווח של בין 1.8 ל-1.82 מיליארד שהיא חזתה בסוף הרבעון הראשון של השנה. כך גם ברווח למניה Non-GAAP: כעת היא צופה שהוא יעמוד על בין 6.26 ל-6.46 דולר – שבעה סנט יותר מאשר התחזית הקודמת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים