חברת הסייבר HackerU רכשה את סייבינט הישראלית

על פי הערכות בתעשייה, סכום הרכישה עומד על 50 מיליון דולר ● סייבינט מציעה הדרכות סייבר לארגונים ולמגזר הפרטי בעולם ● אחרי המיזוג יקראו החברות יחד בשם ThriveDX

מיזוג של סייבינט ו-HackerU יצר את ThriveDX

HackerU, חברה שייסדו ישראלים ושמתמחה באבטחת סייבר והקניית מיומנויות דיגיטליות, רכשה את סייבינט (Cybint) הישראלית המציעה הדרכות סייבר לארגונים ולמגזר הפרטי בעולם. סכום העסקה לא פורסם, אולם על פי הערכות בתעשייה הוא עומד על 50 מיליון דולר.

הרכישה תאפשר ל-HackerU להרחיב את שירותיה בקנה מידה גלובלי, ולמנף את תוכניות ה-B2B שהיא מציעה לארגונים, על ידי יצירת הדרכות והקניית כלים בכל השלבים. במסגרת הרכישה HackerU ממתגת את עצמה מחדש תחת השם ThriveDX, במטרה להדגיש את השינוי שהיא שואפת ליצור בשוק התעסוקה.

הצורך העולמי במומחי אבטחת סייבר הוא עצום. על פי ISC2, כ-3.1 מיליון משרות פנויות בתחום אבטחת הסייבר נותרו לא מאוישות ב-2020, ו-63% מהתאגידים דיווחו כי עובדיהם אינם כשירים בתחום אבטחת הסייבר. במקביל, מגיפת הקורונה הובילה לעלייה דרמטית בפשעי הרשת, עם האקרים שעושים שימוש בטרנספורמציה הדיגיטלית המואצת ובעבודה מרחוק לשם פגיעה ביותר ויותר מטרות, מה שהותיר את החברות נואשות עוד יותר להעסיק אנשי מקצוע בתחום אבטחת הסייבר.

HackerU פועלת לצמצום פער זה, על ידי מתן הכשרה בתחום לסטודנטים, לאנשי מקצוע לתארים מתקדמים, ולכל אקדמאי המעוניין בכך בארה"ב, אירופה ואסיה, אך החברה עושה זאת רק באמצעות שותפויות עם אוניברסיטאות ברמה הגבוהה ביותר.

קריירה דיגיטלית עדכנית, משתלמת ונחוצה. אבטחת סייבר. צילום אילוסטרציה: BigStock

קריירה דיגיטלית עדכנית, משתלמת ונחוצה. אבטחת סייבר. צילום אילוסטרציה: BigStock

"לבנות תיק מוצק של משבשי אד-טק ברחבי העולם"

רכישת סייבינט מאפשרת ל-HackerU, כאמור, להרחיב ולעבות את תכניות הכשרת המיומנויות הדיגיטליות שלה, ולהציע אותן לארגונים הזקוקים להכשרה פנים-ארגונית, באמצעות שימוש בפלטפורמה טכנולוגית מיוחדת, תוך הרחבת יכולות ההפצה שלה באמצעות השותפים הנוכחיים שלה ברחבי העולם . שתי החברות ישתפו פעולה כדי להפוך את כישורי אבטחת הסייבר וההכשרות לקריירות דיגיטליים לנגישים יותר ללומדים ברחבי העולם.

"עכשיו הזמן לקדם את משימתנו לשנות חיים, על ידי הכנת אנשים לקריירה הדיגיטלית של המחר. אנו גאים לברך את צוות סייבינט המדהים ואת הניסיון יוצא הדופן שלהם למשפחת HackerU, כיום ThriveDX, "אמר דן ויגדור, מייסד ויו"ר בפועל של HackerU. "השילוב של שתי החברות שלנו מציב את קבוצת ThriveDX החדשה כמובילת הקטגוריות ברחבי העולם ומגבש את היכולת שלנו לסייע ולשפר אנשים בכל שלב בחייהם המקצועיים".

"אנו נרגשים לשלב כוחות עם HackerU בהרחבת ThriveDX, להכשרה מחדש של כוח העבודה וקידום התעשייה ברחבי העולם", אמר רוי צור, מייסד ומנכ"ל סייבינט. "צוות סייבינט יתמוך ב-HackerU על ידי חתימה על שותפויות נוספות והאצת הפיתוח של פתרונות הדרכה במתכונת תוכנות כשירות (SaaS), עם דגש חזק על הכשרה ארגונית ופתרונות חינוך לאבטחת סייבר ברחבי העולם".

מהחברה נמסר כי "המותג החדש, ThriveDX, מדגיש את משימת הליבה של החברה לסייע לאנשים לשגשג בכלכלה הדיגיטלית. על ידי טיפוח שותפויות ורכישות חדשות, החברה מחפשת לבנות תיק מוצק של משבשי אד-טק ברחבי העולם. צוות הליבה שלה ימשיך לשתף פעולה עם אוניברסיטאות מובחרות בארה"ב ובמדינות מובילות אחרות, כדי לענות על האתגרים העומדים בפני העולם בשינוי דיגיטלי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים