הקולנוען משה אדרי השיק שירות סטרימינג לישראלים בחו"ל

אדרי, מוותיקי תעשיית הקולנוע הישראלית, השיק את Screen iL, שמאפשר לישראלים שחיים מעבר לים לצפות בתכנים ובערוצים המובילים מהארץ, באמצעות אפליקציה וטלוויזיה חכמה, טאבלט או סמארטפון

משה אדרי, מייסד שותף ויו"ר הדירקטוריון של Screen iL. צילוםף רפי דלויה

איש הקולנוע והעסקים משה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי ומוותיקי הקולנוע הישראלי, השיק שלשום (ב') את שירות הסטרימינג Screen iL, שיציע לישראלים שחיים בחו"ל גישה חוקית לערוצי התוכן המובילים בישראל. מדובר באלטרנטיבה לאתרים הפיראטיים ולעברייניים במסווה חוקי, לדבריו, "שמסכנים את המשתמשים ללא ידיעתם, שהוצאו נגדם צווים מטעם גופי אכיפה בינלאומיים ובתי משפט בישראל".

השירות החדש ומבוסס ה-ווב הושק באירוע שהתקיים בסינמה סיטי בגלילות. הוא מציע למשתמשים בחו"ל (הוא חסום בישראל) אפשרות צפייה בשידורי ערוצים ישראליים מובילים (אך לא כאן – תאגיד השידור הישראלי) ובתכנים כחול לבן ב-VOD. בין היתר, הוא כולל את הערוצים 12, 13, ערוץ הילדים, ערוץ הקולנוע הישראלי וערוצי אוכל, מוזיקה וחדשות מקומיים (לרבות i24 News). עוד הוא כולל שירות Catch-Up שמאפשר לחזור ולצפות בתוכניות ששודרו בשבוע שלפני כן.

לצפות ביונית או בתמר ואודי מניו-יורק או מפריז. Screen iL. צילום: יח"צ

לצפות ביונית או בתמר ואודי מניו-יורק או מפריז. Screen iL. צילום: יח"צ

לצד זה, יש ב-Screen IL ספריית VOD של מעל 2,500 סרטים, סדרות ותוכניות, כולל מהדורות החדשות של הערוצים 12 ו-13, קטלוג נרחב של הקולנוע הישראלי – מסרטי הקאלט, עבור בסרטים הפופולריים לאורך השנים ועד לקולנוע הישראלי העכשווי. כמו כן, ניתן לצפות בשירות בערוצי הילדים המובילים בישראל ובקטלוג VOD של תוכניות וסדרות, שמאפשרות להורים לשמר את העברית של ילדיהם גם כשהם מגדלים אותם בחו"ל.

את השירות בנתה סיצ'יינג אינטרנשיונל, שמספקת פלטפורמות סטרימינג עבור מפעילי מדיה ובעלי תוכן ברחבי העולם, וניתן לצפות בו מהטלוויזיה החכמה, הטאבלט או הסמארטפון. העלות שלו היא 19.99 דולר לחודש. המחיר כולל צפייה בכל התכנים, גישה לאפליקציה שמתאימה כמעט לכל טלוויזיה חכמה, Apple TV, סטרימרים ומכשירים ניידים, והוא זמין לצפייה בו זמנית של שלושה משתמשים.

אדרי אמר כי "אנחנו מביאים את התוכן הישראלי לסלון ביתם של מיליוני ישראלים ברחבי העולם – באופן חוקי. נכון להיום, לא קיים שירות דומה, שמציע באופן חוקי לכמיליון וחצי ישראלים המתגוררים מעבר לים ליהנות מתכנים ישראליים – הן בצפייה ישירה והן בשירות VOD".

בן ברנר, מייסד-שותף ומנכ״לScreen iL, ציין ש-"ישראלים רבים שחיים בחו״ל רוצים לפתוח טלוויזיה ולצפות בערוצים ובתכנים באופן פשוט 'כמו בארץ'; בלי לחפש תכנים, בלי לעבור שירותים ובלי להסתבך עם טכנולוגיה. פשוט לראות טלוויזיה באופן חוקי ונוח. Screen iL עונה בדיוק לכך, והוא מלא בתכנים הכי מבוקשים על ידי ישראלים שחיים מעבר לים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים