תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » החל מהשבוע בווטסאפ: תמונות וסרטונים לצפייה חד-פעמית
תוכן לצפייה חד-פעמית בווטאפ. צילום: ווטסאפ

החל מהשבוע בווטסאפ: תמונות וסרטונים לצפייה חד-פעמית

לאחר שמקבל ההודעה צפה בתוכן לצפייה חד-פעמית – התוכן ייעלם וההודעה בצ'אט תופיע כ"נפתחה"

מאת 4 באוגוסט 2021, 11:20 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

ווטסאפ החלה לפרוס את תכונת תמונות וסרטונים לצפייה חד-פעמית, שנמחקות מהשיחה לאחר שהמקבל פתח את ההודעה. אם המקבל לא יפתח את התמונה או הווידיאו בתוך 14 ימים משליחתם – יפוג תוקפם בצ'אט. בשליחה של תמונה או וידיאו לצפייה חד-פעמית, יש צורך לבחור באפשרות הזאת בכל פעם מחדש.

בהודעה שפורסמה בבלוג הרשמי של החברה מצוין, כי התכונה החדשה תהיה זמינה לכל המשתמשים החל מהשבוע, וכי התמונות והסרטונים לצפייה חד פעמית מוצפנים מקצה לקצה, והם יסומנו בבירור עם הלוגו החדש של "צפייה חד פעמית". אחרי הצפייה, המדיה תיעלם, וההודעה בצ'אט תופיע כ"נפתחה".

ווטסאפ מזהירה בדף ההסבר, כי מומלץ לשלוח תמונות וסרטוני וידיאו שמוגדרים לצפייה חד-פעמית רק לאנשים שסומכים עליהם, כי מישהו עלול, לדוגמה, לבצע צילום מסך או הקלטה של המסך לפני שהמדיה נעלמת, והשולח לא יקבל על כך הודעה, או לצלם את התמונה או להקליט את הווידיאו באמצעות מצלמה או מכשיר אחר, לפני שהם נעלמים.

החל מהשבוע בווטסאפ: תמונות וסרטונים לצפייה חד-פעמית Reviewed by on . ווטסאפ החלה לפרוס את תכונת תמונות וסרטונים לצפייה חד-פעמית, שנמחקות מהשיחה לאחר שהמקבל פתח את ההודעה. אם המקבל לא יפתח את התמונה או הווידיאו בתוך 14 ימים משליחת ווטסאפ החלה לפרוס את תכונת תמונות וסרטונים לצפייה חד-פעמית, שנמחקות מהשיחה לאחר שהמקבל פתח את ההודעה. אם המקבל לא יפתח את התמונה או הווידיאו בתוך 14 ימים משליחת Rating: 0

הגיבו