סקוור של ג'ק דורסי תרכוש את חברת המימון האוסטרלית אפטרפיי ב-29 מיליארד דולר

אפליקציית התשלומים סקוור של ג'ק דורסי, שלבד מטוויטר הקים ומשמש גם כמנכ"ל שלה, תרכוש את חברת המימון האוסטרלית אפטרפיי - עסקה שתיחשב כעסקת הרכישה הגדולה אי פעם באוסטרליה

ג'ק דורסי, מייסד ומנכ"ל טוויטר וסקוור. צילום: מתוך פרופיל הטוויטר של דורסי

אפליקציית התשלומים סקוור (Square) של המנכ"ל והמייסד-שותף של טוויטר, ג'ק דורסי, שהקים גם אותה ומשמש גם כמנכ"ל שלה, תרכוש את חברת המימון האוסטרלית אפטרפיי (Afterpay) תמורת 29 מיליארד דולר – עסקה שתיחשב כעסקת הרכישה הגדולה אי פעם באוסטרליה. בהודעה שפרסמה סקוור היא ציינה, כי השירות של אפטרפיי ישולב במוצרי האפליקציה שלה.

אפטרפיי, חלוצת שיטת "קנה עכשיו, שלם אחר כך", הושקה בארה"ב ב-2018, כשהמודל שלה צובר יותר ויותר תאוצה, ולפי דיווחים גם אפל מתכננת להוסיף שירות כזה ל-Apple Pay שלה. החברה מציעה לצרכנים לשלם עבור רכישות בארבעה תשלומים דו-שבועיים ללא ריבית, כשהלקוח מקבל את המוצר מיד לאחר התשלום הראשון. המודל העסקי שלה מבוסס על גביית עמלה מהסוחרים עבור הלוואה על הרכישה – שעוקפת את חברות האשראי.

ג'ק דורסי, שכאמור הקים את סקוור וממנכ"ל אותה, ממשיך להחזיק נתח נכבד בחברה. באחרונה הודיע דורסי גם על שירות חדש של סקוור, המיועד לסייע למפתחי ביטקוין ליצור מוצרים של שירותים פיננסיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים