7777 גיליונות עם האצבע על הדופק של ההיי-טק

הניוזלטר היומי של אנשים ומחשבים, ה-DailyMaily, מציין היום (ב') את הגיליון ה-7777 שלו ● לפניכם סיכום קצר של מה שהיה עד עכשיו - ומה שעוד נכון לנו

Dailymaily

הערב (ב') יוצא גיליון מספר 7777 של ה-DailyMaily – הניוזלטר היומי שלנו, אנשים ומחשבים. בעוד כארבעה חודשים נחגוג ארבעה עשורים לאנשים ומחשבים. שתי אלה הן סיבות גדולות למסיבות עבורנו – ויש לקוות שגם בשבילכם, הקוראים.

הגיליון הראשון של אנשים ומחשבים יצא בנובמבר 1981 – כעיתון מודפס (בכל זאת, זה הרבה לפני שהאינטרנט כבש את חיינו). שתי הכותרות הראשיות שלו עסקו בכנס השנתי של איל"א – האיגוד הישראלי לעיבוד אינפורמציה, אחד הארגונים המרכזיים בעולם ה-IT של אז, ובשלל הכרזות של HP. ללמדנו שאירועי הכרזות של חברות טכנולוגיה גדולות הן לא עניין של השנים האחרונות והיו כאן עוד לפני האירועים הגרנדיוזיים שהנחיל לנו סטיב ג'ובס.

בסוף שנות ה-80' הפך הגיליון המודפס לפקס עיתון, שהיה נשלח מדי יום לאורך ולרוחב תעשיית ההיי-טק והתעשיות התומכות בה – מהבכירים ועד לבכירים פחות. במחצית הראשונה של שנות ה-2000, קצת אחרי התפוצצות בועת הדוט.קום, עברנו לאונליין וה-DailyMaily החל לצאת מדי ערב. פורטל אנשים ומחשבים הצטרף אליו רגע לפני סיום העשור, ב-2009, על ידי העורך הקודם, אור יעקב. מזה קרוב ל-20 שנה, הניוזלטר שלנו מדווח לכם.ן, הקוראים.ות, על הדברים שנעשים בתעשיית ההיי-טק והטכנולוגיה בישראל ובחו"ל, שבלי הגזמה בהחלט ניתן לומר שמצעידים את העולם קדימה. אנחנו מספרים לכם.ן על ההתפתחויות הטכנולוגיות הגדולות, מפרסמים ראיונות עם בכירי.ות התעשייה כאן ומעבר לים, כותבים סקירות על מוצרים וטכנולוגיות ומסקרים את מיטב האירועים בענף.

אם כבר באירועים עסקינן, אי אפשר שלא להזכיר כאן את האירועים הרבים שאנחנו מפיקים בשנה – פיזיים ומאז שהקורונה פרצה לחיינו גם אונליין. מאז שנות ה-90', אנשים ומחשבים מפיקה את האירועים הגדולים בענף – מכאלה שעוסקים בתחומים החמים בעולם ההיי-טק והחדשנות, בהם סייבר, ענן, צבא, מגזר הממשלה, המגזר המוניציפלי, בריאות, חינוך וכמעט כל מה שהטכנולוגיה נוגעת בו ועד לאירועי לקוחות. מחלקת האירועים שלנו עמלה, ובהצלחה רבה, להפיק את האירועים המרכזיים של ענף ההיי-טק הישראלי – ומערכת אנשים ומחשבים מדווחת עליהם.

תודות לעושים.ות במלאכה

זאת ההזדמנות להזכיר את הא.נשים המרכזיים.ות בחברה, אלה שבזכותם.ן אנשים ומחשבים קיימת ובועטת: פלי הנמר ודליה פלד, המקימים והבעלים של הקבוצה; יהודה קונפורטס, העורך הראשי; יוסי הטוני, סגנו והכתב הראשי; יניב הלפרין, העורך בפועל; כתבי.ות ועורכי.ות המערכת – נחמה אלמוג, גלי פיאלקוב, צבי קצבורג, ג'ון בן זקן ורלי כהן קיבק; סמנכ"לית השיווק ומנהלת מחלקת האירועים, נטלי גבאי; דנה פלד ויעל מסר, מפיקות אירועי חברות בינלאומיות; והמפיקות חגית קדם, גיל אור נר, וצליל אברהם; מנהלת המדיה, אווה שקלאר; הגרפקאיות מיכל לידני ואתי זך; סמנכ"ל הפיתiח העסקי, בן פלד; סמנכ"ל הכספים, אילן ג'יבלי; ומנהל המחשוב, שבזכותו הכול עובד – יניב פאר. כמו כן, אנחנו רוצים להזכיר ולהודות לכל הא.נשים שעבדו באנשים ומחשבים לאורך השנים, וכמובן לכם.ן, הקוראים.ות – אנחנו עושים את כל זה עבורכם.ן.

מה הלאה? אנחנו מבטיחים להמשיך ולהביא לכם.ן את החדשות החמות, הידיעות הבלעדיות, הטורים, האירועים וכל מה שקשור בענף ההיי-טק והוא גם חשוב ומעניין. לחדש ולהשתכלל ללא ליאות. נקווה שזה יהיה לעוד 40 שנים, לפחות.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אהרן כהן

    מכיר את פלי - שהיה נציג טכני של י.ב .מ בחברת באל על בשנות ה 60 .אשמח להמשיך לקרוא את אנשים ומחשבים. בנוסף ל 40 שנה שאני קורא. תודה

  2. זיו

    זה רק שלוש פעמים 7... סתאאם בצחוק. בשעה טובה והמשיכו העבודה הטובה!

אירועים קרובים