ורד לוי-רון מונתה למנכ"לית סייט

לוי-רון, יוצאת טאבולה, תנהל את סייט, שמציעה פלטפורמת חיפוש מוצרים אונליין מבוססת בינה מלאכותית

ורד לוי-רון, מנכ"לית סייט. צילום: יח"צ

סייט – חברה שמפתחת פתרונות לעולם האי-קומרס – הודיעה לפני ימים אחדים על מינויה של ורד לוי-רון למנכ"לית החברה.

החברה מציעה פלטפורמת חיפוש מוצרים אונליין מבוססת בינה מלאכותית. היא הוקמה ב-2015 ומספקת פתרונות כחיפוש מצלמה, מנועי המלצות ויזואליים מבוססי בינה מלאכותית ועוד. על לקוחות סייט נמנות חברות שונות, לרבות מותגים כגון פראדה, יש לה הסכמי שיתוף פעולה עם חברות טכנולוגיה כסמסונג, מיקרוסופט וסאפ, ובין המשקיעים בה נמנות הקרנות ויולה ומגמה. לחברה משרדים בתל אביב, ניו-יורק, לונדון וז'נבה.

לוי-רון היא יוצאת טאבולה של אדם סינגולדה, ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית ומנהלת כללית של טאבולה ניוז. היא הרחיבה את הפעילות של החברה לחברות סלולר ויצרני סמארטפונים, עם הגשת ניוז פידים ב-80 מדינות. כמו כן, היא שימשה כסמנכ"לית פיתוח עסקי בלנדא לאבס – חממה טכנולוגית בתחום הננו-חומרים בהובלת בני לנדא, הייתה מנכ"לית HumanEyes ומשמשת כחברת דירקטוריון ב-Evigence Sensors. היא בעלת תואר שני (MBA) מאוניברסיטת קולומביה בניו-יורק.

בעקבות מינויה של לוי-רון למנכ"לית סייט, עופר פריימן ועידן פינטו, מייסדים שותפים של החברה, ימונו לתפקידי סמנכ"ל אסטרטגיה וסמנכ"ל אופרציה, בהתאמה.

לוי-רון אמרה כי "סייט נמצאת בחזית החידושים בתחום האי-קומרס. אני מצפה לעבודה עם הצוות של סייט, כדי להמשיך ולהוביל את החברה לצמיחה מהירה ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים