אברי גלעד נכנס להיי-טק: ייעץ לסטארט-אפ בתחום החינוך הדיגיטלי

גלעד הביע בעבר ביקורת על המסכים, ש-"השתלטו" על הילדים, ומצטרף לחברה שמפתחת פלטפורמת לימוד דיגיטלית - באמצעות מסך - המבוססת על AI ● "זה מסך שיש בו בשורה - הוא מחבר ילדים ללמידה, למשחק ולשיתוף פעולה סביב שולחן שהוא בעצם מסך חכם מאוד", אמר

מעכשיו גם יועץ לחברת החינוך הדיגיטלי Daata. אברי גלעד. צילום: יח"צ

השדרן והמגיש אברי גלעד נכנס לתחום ההיי-טק: Daata – או, בשמה המלא, Daata Edtech Labs – הודיעה היום (א') על מינויו ליועץ. כמו כן, הוא רכש מניות בחברה. גלעד חבר בכך למייסדי החברה, דב רוטשטין ודרור אלוני, ששימש בעברו כמנהל הגימנסיה העברית הרצליה (והוא בנה של השרה לשעבר שולמית אלוני ז"ל). במסגרת תפקידו, הוא יפעל לקידום המוצר והשקתו בישראל ובחו"ל.

Daata מפתחת פלטפורמת לימוד דיגיטלית מבוססת בינה מלאכותית וחיישנים, בשילוב משחקים חברתיים וחלקים מוחשיים. בחברה אומרים שהמערכת שלה מציעה לימוד חווייתי ומאתגר, לימוד דיפרנציאלי, לימוד עצמאי, פיתוח מיומנויות עבודת צוות ועוד. הפיתוח כולל התאמה לילדי החינוך המיוחד ולילדים על הרצף האוטיסטי, ובעתיד היא תכלול פיתוח המותאם לגיל השלישי.

בימים אלה מבצעת החברה גיוס הון באמצעות פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז, שמאפשרת גיוס הון למיזמים וחברות היי-טק דרך משקיעים מהציבור הרחב, שכל אחד מהם (ובעצם כל אחד) יכול לקחת חלק במיזם שבו הוא משקיע.

שורה של אנשי חינוך בצוות של Daata

הצוות של Daata כולל בכירים בעולמות החינוך והגיל השלישי: פרופ’ אריאלה לבינשטיין, כלת פרס ישראל על תרומתה הרבה לחקר העבודה הסוציאלית ולימודי הזקנה, מייסדת החוג לגרונטולוגיה והמרכז לחקר ולימוד הזקנה באוניברסיטת חיפה; ד"ר אלכס שניידר, מחנך וחוקר חינוך, בעל היכרות מעמיקה עם מערכת החינוך כמנהל בתי ספר וכמכשיר מנהלים; מיכאל בן צבי, מחלוצי מנתחי ההתנהגות בארץ, מרצה בכיר בנושא בעולם האקדמי ומחבר הספר אוטיזם – טיפול באמצעות ניתוח התנהגות; וריאד כבהא, ששימש כראש מועצת בסמ"ה וכמנהל המרכז היהודי-ערבי לשלום סמינר גבעת חביבה.

לדברי גלעד, "כמי שחינוך בראש מעייניו, והניכור שגורמים המסכים לילדים מטריד אותו מאוד, אני מצטרף ליוזמת השולחן החכם של Daata, שהוא אמנם סוג של מסך, אבל עם בשורה – בשורת החיבור. הפיתוח הישראלי הזה מחבר ילדים ללמידה, למשחק ולשיתוף פעולה סביב שולחן שהוא בעצם מסך חכם מאוד, באופן שלא הכרנו עד כה. אחרי שהשולחן הגיע לניסיון אליי הביתה ובנותיי וחברותיהן התנסו בו, הבנתי שניתן להשתמש במסך לטובת עשייה משותפת – גם במרחב הדיגיטלי וגם במרחב המעשי. אני בטוח שהמיזם הזה ישנה מהותית את היחסים בין ילדים ובני נוער בארץ ובחו"ל, לא פחות".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טובה דגן

    תודה לך אברי גלעד במיוחד על ה *רוטינה* שהמצאת לנו בתקופה לא קלה במיוחד לצופים בני הגיל השלישי ובכלל... לכל רובדי הגיל ובמיוחד לילדים שלמדו פרק בהתמדה . מאחלת לך רוב הצלחה בבריאות איתנה כל שתרצה לו יהי . רבים חבים לך את חייהם כולל אני. טובה ד. ראשל"צ זו הפעם הראשונה שאני מברכת את אברי גלעד

  2. טובה דגן

    תודה לך אברי גלעד במיוחד על ה *רוטינה* שהמצאת לנו בתקופה לא קלה במיוחד לצופים בני הגיל השלישי ובכלל... לכל רובדי הגיל ובמיוחד לילדים שלמדו פרק בהתמדה . מאחלת לך רוב הצלחה בבריאות איתנה כל שתרצה לו יהי . רבים חבים לך את חייהם כולל אני. טובה ד. ראשל"צ

אירועים קרובים