הכירו את זיגי – הגרסה הגברית של אלקסה מבית אמזון

הענקית מסיאטל אימצה סופסוף גם גרסה זכרית לעוזר הקולי שלה - זה ה"חי" בתוך הרמקולים שלה - שעד כה היה מזוהה לחלוטין עם הדמות הנשית אלקסה, אבל שכעת אפשר יהיה להגדירו לפי העדפות בעליו

קיבלה גרסה גברית. העוזרת הקולית אלקסה. צילום אילוסטרציה: BigStock

אחד האלמנטים שמכירים המשתמשים בווייז הוא האפשרות לבחור עבור ההכוונות בדרכים בקול נשי או בקול גברי. אז נכון שאלקסה (Alexa) של אמזון מגיעה ממקום אחר בחיים הדיגיטליים שלנו, אבל עכשיו יכולים לפחות חלק מהמשתמשים לבחור במקום אלקסה ב-זיגי (Ziggy), המסייע הווירטואלי החדש שעבר השקה רכה, ללא הכרזות והודעות לעיתונות.

ויותר מכך, ההשקה הזו מלווה גם באפשרות לבחור בידוענים שיענו בקולם לבקשות של המשתמשים, והבחירה הראשונה היא הכוכבת ההוליוודית שנחשבת לאחת השחקניות הקומיות המובילות מליסה מקארתי – שהוותיקים יותר יזכרו אותה כסוקי מהסדרה בנות גילמור – וכוכב ה-NBA לשעבר, ופרשן של ESPN הידוע בפה הגדול שלו, שאקיל אוניל.

במקביל לכך, המילה 'זיגי' צורפה לרשימה של המילים בהן ניתן להשתמש כדי להעיר את המערכת, יחד עם אלקסה, Echo (שם סדרת הרמקולים החכמים של החברה) ו-Computer. המשתמשים יכולים לבחור את המילה בהוראה קולית שהם נותנים לאלקסה, והבחירה בין הקולות היא על ידי המילים Old עבור אלקסה ו-New עבור זיגי. השינוי הוא ייעודי עבור כל מכשיר ומכשיר תומך אלקסה בפני עצמו.

ההשקה של זיגי בינתיים היא רק בגבולות ארצות הברית, אבל ייתכן שהוא יופץ לאזורים אחרים בקרוב.

אלקסה עצמה, דרך אגב, עונה לשאלה האם היא זכר או נקבה בתשובה, "אני בינה מלאכותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים