אינוקום תפיץ בישראל את פתרונות ג'וניפר נטוורקס

ג'וניפר נטוורקס מציעה פתרונות בתחום התקשורת, בהם ניתוב, מיתוג ומרכזי נתונים תוך רתימת יתרונות הבינה המלאכותית ולימוד המכונה לעולמות התקשורת ואבטחת המידע

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן. צילום: ניר אלון

אינוקום מקבוצת אמן חתמה על הסכם הפצה עם חברת ג'וניפר נטוורקס בישראל, שבמסגרתו תשווק ותיישם את מגוון הפתרונות שמציעה החברה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים.

ג'וניפר נטוורקס מציעה פתרונות בתחום התקשורת, בהם ניתוב, מיתוג, מרכזי נתונים, ופעילה בעיקר בתחום רשתות בעלות ביצועים גבוהים וניתוח ביצועי הרשת על בסיס חווית משתמש הקצה, תוך רתימת יתרונות הבינה המלאכותית  (AI) ולימוד המכונה (ML) לעולמות התקשורת ואבטחת המידע. החברה פועלת להחיל את מנוע ה-AI/ML על שאר מוצרי החברה  מה שיאפשר לעקוב ולהבטיח את חווית המשתמש וחווית האפליקציה מעל גבי תשתיות התקשורת ואבטחת המידע בצורה קלה ופשוטה לניהול.

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום, ציין, כי "אנחנו שמחים על השותפות עם ג'וניפר נטוורקס אשר תאפשר לנו להרחיב את הפורטפוליו של אינוקום גם לעולמות הנטוורקינג".

גילרון צארום, מנהל שותפים בג'וניפר נטוורקס בישראל  ציין, כי "אנו שמחים להכריז על חתימת הסכם הפצה עם חברת אינוקום כחלק מהמשך הצמיחה שלנו בישראל ופריסת מערך ההפצה שלנו בארץ".

ג'וניפר נטוורקס. צילום: יח"צ

ג'וניפר נטוורקס. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים