לייביו הישראלי נמכרת לקרלייל גרופ תמורת 400 מיליון דולר

הקרן האמריקנית פרנסיסקו פרטנרס רכשה את לייביו הישראלית -2019 תמורת 200 מיליון דולר

נמכרת ברווח של 100% לאחר שנתיים

הקרן האמריקאית פרנסיסקו פרטנרס, שמחזיקה משרד אינטרסים בישראל ומשקיעה בחברות ישראליות, עומדת לעשות אקזיט יפה עם מכירת חברת התקשורת הישראלית לייביו (LiveU) לקבוצת ההשקעות האמריקנית איטלקית קרלייל גרופ תמורת 400 מיליון דולר.

פרנסיסקו פרטנרס רכשה את החברה הישראלית ב-2019 תמורת 200 מיליון דולר, כלומר היא זוכה לרווח של מאה אחוז בשנתיים, תשואה שנתית של כ-50%!

חברת לייביו הוקמה בשנת 2006 על ידי שמוליק וסרמן (שמכהן כמנכ"ל), אביחי כהן (סמנכ"ל תפעול) ורוני אוחיון (לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות). רונן ארטמן משמש כסגן נשיא לשיווק. לחברה 3,000 לקוחות ב־130 מדינות ועם לקוחותיה נמנות BBC, CNN ועוד. החברה מעסיקה כ-300 עובדים ב-20 מדינות, מחצית מהם במרכז הפיתוח בתל אביב. מאז הקמתה ב-2006 ועד  למכירתה לפרנסיסקו פרטנרס היא גייסה 50 מיליון דולר. הגיוס האחרון בסך 27 מיליון דולר בוצע על פי ערך חברה של כ-80 מיליון דולר בשנת 2012.

החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת להעביר שידורים חיים בציוד מינימלי וחוסכת את השימוש בניידות לוויין מכל מקום בעולם, בעיקר אירועי ספורט.  צילום האירוע משודר על רשתות סלולריות במקום על רשתות לווייניות, באמצעות חלוקת השידור לכמה כרטיסי סים, שמעבירים את החלקים השונים על רשתות סלולריות שונות. הדבר מבטיח שידור רציף שלא ייתקע בשל תקלה באחת הרשתות. הווידיאו נשלח לענן החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים