עוברים לתשלום חכם ללא מגע

מנתוני כאל עולה, כי כ-400 אלף ישראלים מחזיקי כרטיסי אשראי כבר נרשמו לארנקים הדיגיטליים, וכ-60% מהם משלמים באופן קבוע באמצעות הנייד

אסף שניר, ראש חטיבת לקוחות בכאל. צילום: ישראל הדרי

לקראת השלמת המעבר בסוף חודש יולי לתשלום חכם, ללא מגע, המאפשר ביצוע עסקאות בטוחות ונוחות בטכנולוגיית EMV ברוב המוחלט של בתי העסק בישראל, בדקה כאל את השימוש בשוק באופן התשלום החדש ומצאה, כי כ-400 אלף ישראלים מחזיקי כרטיסי אשראי כבר נרשמו לארנקים הדיגיטליים, וכ-60% מהם משלמים באופן קבוע באמצעות הנייד.

עוד עולה מן הנתונים, כי כ-70% מהמשתמשים בארנקים הדיגיטליים הינם גברים, כאשר הם מהווים 50% ממחזיקי כרטיסי אשראי באוכלוסייה. כמו כן, הגיל הממוצע של המשתמשים בארנקים דיגיטליים בישראל הינו 33, בעוד שהגיל הממוצע של משתמשי כרטיסי אשראי הינו 42. מגילאי 60 ומעלה השימוש בארנק הדיגיטלי נמוך במיוחד.

עוד נמצא, כי כ-71% מהעסקאות הפיזיות המבוצעות במסופי כרטיס חכם (EMV) מבוצעות בשיטת כרטיס אשראי ללא מגע, רבע מהעסקאות באמצעות הקלדת קוד סודי וכ-4% מבוצעות באמצעות ארנק דיגיטלי.

השימושים המרכזיים בארנקים דיגיטליים מבוצעים במסעדות, בסופרמרקטים, בבתי כלבו ובחנויות אופנה.

לדברי אסף שניר, ראש חטיבת לקוחות בכאל, "הציבור הישראלי הוא אדפטיבי ומצטיין באימוץ טכנולוגיות חדשניות במהירות. השנה האחרונה האיצה תהליכים טכנולוגיים חדשנים במגוון תחומים, ובהם גם אמצעי תשלום מתקדמים, ואנו עדים לקצב חדירה משמעותי ומהיר של לקוחות המשלמים בטאפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים