חידוש בטיק-טוק: סרטונים של שלוש דקות

החברה הודיעה כי בעקבות משוב של יוצרים היא תאפשר לשתף סרטונים של עד שלוש דקות, כשהתכונה החדשה תהיה זמינה לכל חברי הקהילה בשבועות הקרובים

מלכוד מובנה. טיק-טוק. צילום: BigStock

מאז הקמתה, אפיין את פלטפורמת הסרטונים הפופולרית טיק-טוק (TikTok) הפורמט של סרטונים קצרים של 15 שניות עד דקה. כעת, הודיעה החברה כי בעקבות משוב של יוצרים היא תאפשר לשתף סרטונים של עד שלוש דקות. "היכולת ליצור סרטונים באורך של עד שלוש דקות נותנת מענה לצרכים של יוצרים, שנאלצו לחלק את התוכן שיצרו ושיתפו בפלטפורמה בכמה חלקים", ציינה טיק-טוק בהודעתה. התכונה החדשה תהיה זמינה לכל חברי הקהילה בשבועות הקרובים.

"הקהילה שלנו הגדירה מחדש את הביטוי 'בפחות מ-60 שניות', ואנו שמחים לראות כיצד אנשים ממשיכים לבדר ולעורר השראה בפרק זמן של כמה שניות, שפותח עולם של אפשרויות יצירתיות", אמר דרו קירכהוף, מנהל מוצר בטיק-טוק. "כעת אנו מאפשרים לחברי הקהילה הגלובלית שלנו ליצור סרטונים ארוכים יותר וסוללים את הדרך עבור עוד מספרי סיפורים ועוד צורות מגוונות של תוכן ובידור בטיק-טוק".

מרגע שהאפשרות לשתף סרטונים ארוכים יותר מדקה תהפוך לזמינה באזור מסוים, התראה תופיע ליוצרי התוכן באותו אזור ותעדכן אותם כי האפשרות זמינה עבורם כחלק מערכת הכלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים