הצלחה להנפקה של סנטינל וואן; שווי השוק: מעל 10 מיליארד דולר

החברה הישראלית, שמציעה אבטחה לנקודות קצה, הנפיקה 35 מיליון מניות במחיר התחלתי על 35 דולר למנייה ● המחיר נסק במהלך יום המסחר הראשון ל-46 דולר ● ההערכות הן שמגמת העלייה תימשך בימים הקרובים ושווי השוק של סנטינל וואן עשוי להגיע ל-12 מיליארד דולר

תומר ויינגרטן, ממייסדי ומנכ"ל סנטינל וואן. צילום: יח"צ

חברת הסייבר הישראלית סנטינל וואן החלה אמש (ד') את ההנפקה שלה בנסדא"ק, ונכנסה בסערה לבורסה האמריקנית: החברה מציעה למכירה 35 מיליון מניות, כאשר המחיר ההתחלתי עמד על 35 דולר המנייה, אולם במהלך יום המסחר אתמול הוא נסק עד ל-46 דולר. בסופו של דבר הסכום התייצב על 42.5 דולר – זינוק של יותר מ-21% לעומת המחיר ההתחלתי. המשמעות היא ששווי השוק של החברה כבר מגיע ליותר מ-10 מיליארד דולר.

סנטינל וואן הוקמה ב-2013 והיא מציעה אבטחת סייבר מבוססת בינה מלאכותית לנקודות קצה: מחשבים ניידים ונייחים, שרתים, שירותי ענן ועוד מכשירים שמחוברים לאינטרנט. מקימי החברה הם תומר וינגרטן, המנכ"ל, ואלמוג כהן, שפרש מתפקיד ביצועי בה. היא מעסיקה 850 עובדים – יותר ממחצית מהם בארצות הברית. בעלת המניות הגדולה ביותר בחברה, לבד מהמקימים (15.6%), היא קרן אינסייט פרטנרס, מהמשקיעות הגדולות ביותר בסטארט-אפים ישראליים.

על פי חברת המחקר IVC, סנטינל וואן השלימה מהקמתה ועד להנפקה שמונה סבבי גיוס בסך כולל של 797 מיליון דולר, כשהאחרון שבהם בוצע בסוף השנה שעברה ותחילת השנה הנוכחית לפי שווי שוק של 3.26 מיליארד. רק ביום המסחר הראשון לאחר ההנפקה, אתמול, היא גייסה 1.2 מיליארד דולר. בתשקיף שהגישה לרשויות האמריקניות טרם ההנפקה דיווחה סנטינל וואן על גידול שנתי של 108% בהכנסות ל-37.4 מיליון דולר, אם כי ההפסד הנקי הכפיל את עצמו ל-62.6 מיליון.

ההנפקה טרם הסתיימה והיא תימשך היום, שכן לחתמים יש אופציה לרכוש עוד 5.25 מיליון מניות. ההערכות הן שהמניה תמשיך לעלות בימים הבאים, מה שעשוי להעלות את שווי השוק של סנטינל וואן לכ-12 מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים