אלמנת מק'אפי טוענת שלא התאבד – דורשת חקירה מקיפה על מותו

המיליארדר האמריקני - שהיה מבוקש על ידי רשויות ארה"ב בשל מרמה והלבנת כספים, ונתפס בספרד - התגלה מת בכלא, אחרי שאושרה הסגרתו ● מותו נחשד כהתאבדות, אולם רעייתו, ג'ניס מקאפי, סבורה אחרת

ג'ון מק'אפי. צילום: גג סקידמור, פליקר

ג'ניס מק'אפי, אלמנתו של ג'ון מק'אפי – המיליארדר והיזם הטכנולוגי שהביא לעולם את תוכנת האנטי וירוס המפורסמת הנושאת את שמו, ושנמצא מת בשבוע שעבר (ד') בכלא בספרד, בזמן שהמתין להסגרה לארה"ב – אמרה ביום ו' כי בעלה לא נשמע כמי שתיכנן להתאבד. היא התייחסה לדבריו בשיחה האחרונה שקיים איתה, שעות ספורות לפני שהתגלה מת בתא הכלא.

הרשויות בספרד עדכנו כי גופתו של מק'אפי עוברת נתיחה שלאחר המוות, אך אמרו כי כל מה שהיה במקום בתאו מעיד על כך שמק'אפי אכן הרג את עצמו. קבלת תוצאות הנתיחה יכולה לארוך "ימים או שבועות", כך אמרו הרשויות.

על פי הדיווחים בני הזוג – הוא בן 75 והיא בת 38 – נפגשו בשנת 2012 במיאמי והתחתנו בשנה שלאחר מכן. ג'ניס הייתה האישה האחרונה של מק'אפי שהיה נשוי מספר פעמים בעבר. לא ידוע הרבה על חייה האישיים של ג'ניס מק'אפי, מלבד שהיא נולדה ב-1983 בגואטמלה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Janice McAfee (@jelizabethmcafee)


ג'ניס מק'אפי: "אני מאשימה את הרשויות בארה"ב בטרגדיה הזו"

רעייתו של מק'אפי המנוח קיימה מסיבת עיתונאים מחוץ לבית הסוהר בריאנס 2 השוכן מצפון-מערב לברצלונה, לשם הגיעה כדי לאסוף את חפציו. באירוע סיפרה ג'ניס לתקשורת על שיחת הטלפון של השניים, וטענה כי "מילים אלה אינן מילים של אדם אובדני". היא הוסיפה ותבעה "חקירה יסודית" בעניין מותו של חלוץ האנטי וירוס המפורסם.

כזכור, ממש לפני שנמצא מת, הודיע ​​בית הדין הארצי בספרד למק'אפי כי הוא מסכים להסגרתו לארה"ב, ואולם עדיין נדרש אישור מטעם הקבינט הספרדי לפני שמק'אפי היה נשלח בחזרה לארה"ב.

"הייתה לנו כבר תכנית פעולה לערער על החלטה זו", דיווחה ג'ניס מקאפי לתקשורת. "אני מאשימה את הרשויות בארה"ב בטרגדיה הזו: בגלל ההאשמות הפוליטיות האלה נגדו, בעלי מת עכשיו", הבהירה האלמנה את תפישתה את המצב.


מעניין לגלות כי ג'ניס פרסמה בטוויטר ממש באחרונה ובטרם האירוע הטרגי פוסט, שהקדישה לג'ון לכבוד יום האב. בציוץ הזה שיתפה ג'ניס טקסט שבו כתבה בין השאר: "פקידים אמריקנים נחושים בדעתם להרוג את ג'ון בכלא, כדי שיהווה דוגמא (למה שקורה – ג"פ) למי שמדבר נגד השחיתות בגופים ממשלתיים". היא הוסיפה: "כבר אין צדק באמריקה". הדברים פורסמו ב-20 ביוני.

בפוסט הזכירה ג'ניס לבעלה שהוא "אהוב ומוערך", תוך שהיא טוענת כי "הכנות שלו העמידה אותו בצרות עם ממשלות מושחתות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים