טופ רמדור רוכשת את אקסיומה פתרונות מידע תמורת עד 30 מ' ש'

החברה קונה 77% ממניות אקסיומה תמורת כ-15 מיליון שקלים וסכומים נוספים, שמבוססים על הרווח התפעולי והדיבידנדים שהנרכשת תחלק בשנתיים הקרובות

אקסיומה פתרונות מידע

טופ רמדור החליטה לרכוש את השליטה באקסיומה פתרונות מידע (77% מהמניות) עבור סכום שעשוי להגיע ל-30 מיליון שקלים – כך מסרה הרוכשת אתמול (ד'). סך הרכישה מבוסס על סכום בסיסי וסכום נוסף שיחושב על בסיס הרווח התפעולי של החברה ותשלום הדיבידנדים בשנתיים הקרובות.

עם חתימת ההסכם טופ רמדור תשלם 14.8 מיליון שקלים תמורת רכישת המניות. עד ל-2 ספטמבר 2023 היא תשלם סכום נוסף, שיחושב לפי היקף הרווח התפעולי של החברה הנרכשת בין התאריכים 1 ביולי 2021 ל-30 ביוני 2023. עם זאת, יחד עם הסכום הבסיסי, הוא לא יעלה על 25 מיליון שקלים. בנוסף לכך, ישולם סכום שיחושב על בסיס הדיווידנד שתשלם אקסיומה בין אותם התאריכים. התמורה הסופית של הרכישה מבוססת במידה ניכרת מאוד על הביצועים של החברה הנרכשת במהלך השנתיים מחתימת העסקה.

על פי ההסכם, טופ רמדור יכולה לחזור בה מההסמכה עד ל-14 בספטמבר שנה זו.

אקסיומה מתמחה בפיתוח, יישום והטמעת מערכות מידע ניהוליות, ובכך מסייעת לארגונים בפתרונות מידע כדי לשפר את שיטות ותהליכי העבודה בהם. במציאות העסקית התחרותית והמורכבת, שבה טכנולוגיה הינה קריטית להצלחתם של ארגונים, החברה מציעה פתרונות מקיפים, לצד ליווי מקצועי של צוות מיומן, שמעניק שירותי ייעוץ, התאמה אישית לצרכי הלקוח, אינטגרציה והטמעה של מערכות מידע לאורך כל מחזור חיי הפרויקט. אקסיומה נותנת את השירותים משלב אפיון הפרויקט ועד לשלבי היישום וההטמעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים