אליין טכנולוגיות תגייס כ-150 עובדים עד סוף השנה

אליין מפעילה מרכז עתיר טכנולוגיה האחראי על מחקר, פיתוח וייצור סורקי ה-iTero ותוכנת ענן לתחום רפואת השיניים, ומציעה משרות בתחומים של פיתוח, DBA, DevOps, IT, תכנות ענן כמו גם תפקידים רבים בתחום המסחרי, השיווק ועוד

מגייסת 150 עובדים. אליין טכנולוגיות. צילום: יח"צ

חברת אליין טכנולוגיות (Align Technology) למכשור רפואי מודיעה כי בשנה הקרובה תגייס כ-150 עובדים בישראל, אשר יתווספו ליותר מ-500 עובדי החברה שתומכים בפיתוח סורקי iTero ובפעילות המסחרית של החברה.

אליין מייצרת, מפתחת ומשווקת את שיטת Invisalign ליישור שיניים, את iTero – הסורק האינטראורלי, ואת תוכנת CAD/CAM של exocad –המאפשרת תהליכי עבודה אורתודונטיים ומשקמים יעילים יותר. החברה מפעילה מרכז עתיר טכנולוגיה האחראי על מחקר, פיתוח וייצור סורקי ה-iTero ותוכנת ענן לתחום רפואת השיניים. החברה עובדת עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ובהן בינה מלאכותית ולמידה עמוקה, מערכות אופטיות ולייזר.

"כיום קיימות בחברה כ-100 משרות פתוחות במגוון רחב של תפקידים ורמות – ממשרות סטודנטים ועד למנהלים בכירים. המשרות הן בתחומים של פיתוח, DBA, DevOps, IT ותכנות ענן, כמו גם תפקידים רבים בתחום המסחרי, השיווק ועוד", מציינת נועה סמולסקי, מנהלת הגיוס בחברה. "אליין הינה חברה עולמית שצומחת במהירות ומספקת חוויית עבודה היברידית, שונה ומרגשת".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמירה

    שלום מחפשת עבודה כמנהלת חשבונות אצלכם. תודה רבה

    1. ארינה קושמקוב

      שלום מחפשת עבודה אצלכם. תודה רבה

  2. שרונה

    שלום רב בעלת רקע דנטלי נרחב. אודה ואשמח להצעות .

אירועים קרובים