הכירו את Teams החדשה – תמיכה מורחבת בשיתוף תכנים, וגם מדיטציה

מיקרוסופט הכריזה על שורה של חידושים בפלטפורמת Teams שלה לשיתוף תכנים וועידות ווידיאו ● אחד ההיבטים המעניינים הוא השילוב של Viva - מערכת המתייחסת לרווחת העובדים - בתוך Teams

עיצוב חדש של מסך ועידות הווידיאו ב-Teams. צילום: יח"צ מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה על שורה של חידושים בפלטפורמת Teams שלה  לשיתוף התכנים וועידות הווידיאו. אח החידושים הבולטים הוא שילוב של Viva, מערכת המתייחסת לרווחת העובדים, ישירות אל תוך Teams, כדי שתהיה חלק משגרת העבודה.

לדברי החברה, כמות שעות השימוש ב-Teams הוכפלה מאז תחילת מגיפת הקורונה, והשינויים נועדו לתמוך במטרה של החברה להפוך את עולם העבודה ההיברידי לנוח יותר.

אחד החידושים שמוצעים ב-Teams החדשה הוא ההרחבה של השימוש ב-Fluid מערוצי השיחות גם אל הפגישות שמבצעים ב-Teams וגם בהיבטים שונים של Outlook, OneNote והלוח הלבן החכם של החברה – כדי לשתף בקלות רבה יותר, באופן סנכרוני ואסינכרוני תכנים בין היישומים של Teams ושל Office. בערוצי השיחה עצמם ניתן יהיה לסמן כל הודעה ממנה כחשובה, כדי שניתן יהיה להתייחס לנושא המסוים הזה בכל עת, וכן לשלוח הודעה לשיחה מסוימת תוך שמירה עם הקשר לשיחה שבה נמצאים באותו רגע.

היבט אחר הוא שינוי העיצוב במסך ועידות הווידיאו כך שכל המשתפים בפגישה, ולא משנה מהיכן, יוצגו בתחתית המסך כך שהדובר יוכל לדבר ישירות אל כולם, פנים אל פנים. לפי מיקרוסופט, זה יאפשר לספק חוויה עוטפת יותר, כשתכנים נוספים רלוונטיים לשיחה יוצגו משני צדי החלון המרכזי – כמו הערות, לוחות זמנים, מטלות וכן ערוצי שיחה שיהיו זמינים באופן ברור לכל מי שנמצא בחדר. כן ניתן יהיה להציג מבני תצוגה נוספים, שבהם הדוברים יוצגו במלואם על המסכים אבל עם חלונות נוספים שיוכלו להראות את כל שאר הנוכחים.

לפי מיקרוסופט, העדכונים החדשים יבואו לידי ביטוי בהתקנים חדשים מבית ג'ברה, לוג'יטק ופולי וכן של השותפה החדשה ניט, וכולם ישתמשו במצלמה הכוללת טכנולוגיית בינה מלאכותית כדי לספק איכות וידיאו ממוטבת מתמיד, שבה המשתתפים מוצגים באופן ברור ובהיר יותר, במיוחד בשיחות היברידיות.

רמקולים חכמים ארגוניים של EPOS  ו-Yealink, שכוללים מיקרופונים רגישים, מציעים למשתתפים ב-Teams גם את היכולת לזהות את הדוברים בחדר, להתרכז בהם כדי שיישמעו ברור וחד, וגם כדי להציג את שמם על המסך.

כאמור, אחד ההיבטים המעניינים הוא השילוב של Viva בתוך Teams. החל מתחילת החודש הבא ניתן יהיה לגשת למערך של תובנות באפליקציה מבית הדספייס מתוך Teams לסט של תרגילי מדיטציה ומיינדפולנס כדי, לדוגמה, להירגע לפני התחלת פגישה חשובה שבה צריך לשאת דברים, וגם כדי להתנתק מהעבודה בערב, אם למשל עובדים מהבית. ניתן אף יהיה להגדיר זמן שקט שבו לא יתקבלו שיחות או בקשות להצטרפות לפגישה וכדומה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים