חד קרן ישראלי נוסף: קלארוטי גייסה 140 מיליון דולר

יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי. צילום: קרן מזור

חברת קלארוטי (Claroty) הישראלית הודיעה היום על השלמת גיוס בסך 140 מיליון דולר בסבב D. ההשקעה, לדברי החברה, מבססת את מעמדה של קלארוטי כמובילת שוק הסייבר התעשייתי, בזמן העולם מתמודד עם זינוק בהתקפות סייבר על תשתיות קריטיות בחודשים האחרונים. הסכום שגויס ישמש את קלארוטי להאצת ההתרחבות הגלובלית שלה ולהרחבת המגזרים העסקיים אליהם היא פונה, כמו גם להמשך פיתוח סל המוצרים החדשניים שלה.

את הסבב הובילו במשותף קרן הצמיחה Century II של Bessemer Venture Partners, ו-40 North, זרוע ההשקעות של ענקית התעשייה הגלובלית Standard Industries. על אלו הצטרפו משקיעים נוספים בהם LG, קרן הפרייבט אקוויטי I Squared Capital, ומשקיעים קודמים כמו Team8, Rockwell Automation, Siemens ו-Schneider Electric . עד כה, כולל השקעה זו, הושקעו בחברה 235 מיליון דולר.

קלארוטי תשתמש בכספי סבב ההשקעה כדי לעמוד בביקוש הגובר ליכולות שמעניקה Claroty Platform לניהול הנראות, גילוי איומים, ניהול סיכונים וחולשות אבטחה, לצד יכולות הגישה המאובטחת מרחוק שלה. זאת, באמצעות התרחבות למגזרי תעשייה ולאזורים חדשים, הגדלת מספר העובדים, הגברת המחויבות שלה להגנה על התקני IoT, והמשך העצמת המסע של לקוחותיה לענן.

"לאפשר נראות, המשכיות עסקית ועמידות לארגונים בכל מגזרי התעשייה"

קלארוטי היא חברה לאבטחת סייבר תעשייתי שנוסדה בתל אביב בשנת 2015. היא זוכה לאמון מצד החברות הגדולות ביותר בעולם, ומסייעת ללקוחותיה לנטר, לאבטח, ולנהל את נכסי ה-OT, IoT וה-IIoT שלהם. הפלטפורמה המקיפה של קלארוטי מתחברת בצורה חלקה עם התשתית והתכניות הקיימות של הלקוחות, ומספקת מגוון מלא של בקרות אבטחת סייבר תעשייתיות להשגת נראות, גילוי איומים, ניהול סיכונים וחולשות אבטחה, וגישה מרחוק מאובטחת – תוך הפחתה משמעותי של עלות הבעלות הכוללת (TCO).

קלארוטי מגובה ומאומצת על ידי ספקי האוטומציה התעשייתית המובילים בעולם, יש לה אקוסיסטם נרחב של שותפים וצוות מחקר עטור פרסים. מטה החברה נמצא בניו יורק ויש לה נוכחות באירופה, באסיה-פסיפיק ובאמריקה הלטינית, ולקוחות בכל שבע היבשות. 

יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי: "המשימה שלנו היא לאפשר נראות, המשכיות עסקית ועמידות לארגונים בכל מגזרי התעשייה, בעזרת הפתרונות המקיפים ביותר שמגינים ביעילות על כל המכשירים וההתקנים של אתרי תעשייה המחוברים לרשת, לרבות כל נכסי הטכנולוגיה התפעולית (OT), האינטרנט של הדברים (IoT) וה-IoT התעשייתי (IIoT). ההשקעה החדשה, בהשתתפות הקרנות והארגונים המובילים בעולם, מספקת את הדלק הדרוש לנו כדי להמריא על בסיס אסטרטגיית המוצרים המוכחת שלנו בשוק צומח במהירות, עם צוות הנהלה ברמה עולמית ורשת שותפים חזקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים